‏‎آموزش بازی انفجار به زبان ساده

📅 ارسال شده در ۲۰ مهر ۱۴۰۱ - 💬 0 دیدگاه

بازی انفجار را می توان یکی از ضروری ترین و اصیل ترین بازی های صنعت بازی های آنلاین معرفی کرد که در سال های اخیر جایگاه ویژه ای در وب سایت های بازی آنلاین به خود اختصاص داده است. امروزه صنعت بازی های آنلاین به یکی از سودآورترین صنایع دنیا تبدیل شده است به طوری که مایکروسافت برای گسترش دامنه فعالیت خود ۱۰۰ میلیارد دلار در این صنعت سرمایه گذاری کرده است. با این حال دلیل موفقیت بازی انفجار در این صنعت چه بود و چه عواملی باعث شده این بازی ایرانی در این سال ها بازی منتخب ایرانی محسوب شود؟ با هم قرار است نگاهی به این بازی بیاندازیم و آن را از جنبه های مختلف ارزیابی کنیم.

امروزه بسیاری از وب سایت ها بازی انفجار را در اختیار کاربران قرار می دهند و می توانند با یک جستجوی ساده در گوگل بهترین ارائه دهنده این بازی را پیدا کنند. از طرفی گسترش روزافزون این بازی باعث شده تا ارائه دهندگان این بازی امکاناتی را ارائه دهند تا کاربران بتوانند آن را دانلود کرده و از طریق آن دنبال کنند. در واقع دانلود بازی انفجار یکی از اصلی ترین عواملی بود که باعث شد این بازی در بین دوستداران بازی های آنلاین معروف و محبوب شود. این روزها نسخه های جدید این بازی عرضه شده است و بازی رایگان انفجار نیز در اختیار دوستداران این بازی قرار گرفته است.  نگاهی دقیق به این بازی می اندازیم و آن را از دیدگاه های مختلف ارزیابی می کنیم.

 

بازی انفجار چیست؟

در سه سال اخیر انفجار به عنوان بهترین و پرطرفدارترین بازی آنلاین ایران معرفی شده است و همین موضوع باعث شد تا نگاهی دقیق به این بازی داشته باشیم.

انفجار یک بازی ریاضی محور است که مجموعه ای از اعداد را بر اساس الگوریتم های ریاضی و آماری تولید می کند و بازیکنان در این بازی باید قبل از توقف الگوریتم مولد اعداد بازی را به پایان برسانند. اصولا این بازی را می توان یک بازی حدس و آمار دانست که بازیکن باید بر اساس نتایج قبلی حدس بزند که شماره بعدی بازی چند خواهد بود.

 

دانلود بازی انفجار

امروزه توانایی دانلود بازی های آنلاین یکی از عواملی است که موفقیت بازی ها را تضمین می کند. بازی انفجار با توجه به افزایش روز به روز تعداد فالوورهای خود این قابلیت را برای بازیکنانی که با گوشی های اندروید دنبال می کنند امکان پذیر کرده است. برای انجام این کار، بازیکنان ابتدا باید وب سایتی را انتخاب کنند که این بازی محبوب را ارائه می دهد و سپس فایل APK را با پایین آوردن آن در قسمت دانلودها دانلود کنند. در برخی از وب سایت های ارائه دهنده این بازی، نسخه IOS نیز ارائه شده است که بسیار کمیاب تر از اندروید است و به سختی پیدا می شود.

 

بازی رایگان انفجار

از آنجایی که این بازی هیجان انگیز می تواند بازیکنان جدیدی را به وب سایت ها بیاورد، برخی از این ارائه دهندگان سعی می کنند نسخه های مختلفی از آن را به کاربران خود ارائه دهند. یکی از محبوب ترین نسخه های این بازی که پیش از این در دسترس کاربران نبود، نسخه رایگان آن است که به دلیل ماهیت آموزشی بسیار محبوب شده است. در این نسخه بازیکنان این امکان را دارند که با محیط آنی بازی آشنا شوند و به نوعی با انجام آن تجربه کافی کسب کنند. انواع بازی های ارائه شده در این بازی انتخاب بازیکنان را نسبت به گذشته افزایش داده است و می توانند بهترین گزینه را امروز انتخاب کنند.

 

بازی انفجار روی گوشی

کاربران می توانند از دو روش مختلف برای پیگیری این بازی از طریق گوشی های هوشمند خود استفاده کنند.  ابتدا بازیکنان می توانند با دانلود برنامه ارائه شده توسط وب سایت این بازی را دنبال کنند، اما در صورتی که وب سایت میزبان برنامه ای ارائه نکرد، کاربران باید از نسخه موبایل وب سایت برای انجام بازی استفاده کنند. نسخه موبایل ارائه شده در وب سایت به گونه ای تنظیم شده است که با صفحه نمایش گوشی شما سازگار باشد و به راحتی می توانید بازی را دنبال کنید.

5 / 5. 2

✍️ دیدگاه کاربران در رابطه با این مطلب

😍 شاید علاقه مند باشید...