این یک واقعیت شناخته شده است که جولیا فاکس استعداد دراماتیکی را در مورد مد و استایل خود دارد.  این بازیگر در طول هفته مد نیویورک با لباسی آشفته پس از لباسی آشفته، از ظاهری کاملا چرمی و بدون چیز دیگری در ردیف جلو نشسته بود. اما هفته را با فینال بزرگ لباس‌های NYFW به پایان رساند: یک لباس پری دریایی.

اوایل این هفته، فاکس در شوی مد دانشجویی پارسونز MFA با لباسی اندامی شفاف، الهام‌گرفته از مرجان، که به دامن نامتقارن آبی روشن و با لبه‌ای دم مانند که با موهای آمبره آبی و خاکستری تزئین شده بود، شرکت کرد. کفش‌های شفاف و سبز او یادآور امواج بود و فاکس با کیف دستی که از همان مواد لباس ساخته شده بود، استایل خود را کامل کرد.

موهایش به درستی به شکل موج های ژولیده ساحلی حالت داده شده بود، و چشم دودی آبی درخشان و لب های براقش دقیقاً هماهنگ با تم بود.

علاوه بر بسیاری از تناسب های چشمگیر او، مصاحبه اخیر با Paper دوباره این بازیگر را در تیتر اخبار قرار داد. فاکس روزهای خود را به عنوان یک سلطه گر در سیاه چال واقع در چلسی، منهتن، جایی که فیلمبرداری مجله در آنجا انجام شد، دوباره مرور کرد. فاکس این تجربه و تاثیر مثبتی که بر او داشت را به یاد آورد.

فاکس کسی نیست که بتواند پشت لباس یا هر چیز دیگری پنهان شود. این هنرپیشه اخیراً همه چیز را در مورد روزهای خود به عنوان یک سلطه گر با یک عکس فوق سکسی در جایی که همه چیز از آنجا شروع شد به Paper گفت: سیاه چال در چلسی، منهتن.

او گفت: “یک چیزی که در مورد کار در سیاه چال می گویم این است که من به عنوان یک نوجوان 18 ساله دبیرستانی، ناامن، وارد خانه شدم. من مشکلات عزت نفس داشتم. اما بودن در آن محیط – که بیشتر زنانه بود – خیلی خوب بود. من به خود ارزشمندی و عزت نفس رسیدم.”

جولیا فاکس ثابت کرده است که چقدر مد را جدی می گیرد. در واقع، فاکس حتی در نمایش پر ستاره تامی هیلفیگر در روز یکشنبه قدم زد.

روز سه‌شنبه، فاکس در نمایش جاناتان سیمخای در یک لباس چرمی سر تا پا مشکی که از شلوار گشاد تشکیل شده بود، شورت سفید، چکمه‌های پلت فرم، و ژاکت موتورسیکلتی (با دستکش متصل) ظاهر شد که جلوی لباس چرمی باز بود و زیر آن چیزی نداشت. فاکس با کیف همسان و چرمی و ابروهای سفید رنگ و سایه چشم تیره استایل خود را کامل کرده بود. موهای او به شکل امواج ساحلی خیس که بیشتر به یک طرف باز شده بود، حالت داده بود.

5 / 5. 1

✍️ دیدگاه کاربران در رابطه با این مطلب

😍 شاید علاقه مند باشید...