بد اخلاق‌ ترین سلبریتی ها را بشناسید

📅 ارسال شده در ۱ آبان ۱۴۰۱ - 💬 0 دیدگاه

ستاره‌های بزرگ اغلب هالیوودی هستند. اما با این حال برخی از بزرگترین ستاره‌های هالیوود اخلاق خوبی ندارند و این باعث می‌شود که میل برای کار کردن با آن‌ها به شدت کاهش می‌یابد. همچنین باعث می‌شود نسبت به دیگر سلبریتی‌ها طرفداران کمتری داشته باشند با هم به لیست بد اخلاق‌ ترین سلبریتی ها نگاهی می اندازیم!

کانیه وست

کانیه وست از خوانندگان مشهور هالیوود و طراح مد است. طراح بودنش را نماد غرور خود می‌داند و همچنین تمایلاتی زنانه دارد. او خیلی زود عصبانی شده و بسیار رفتار های بد و تهاجمانه‌ای  در محل کارش دارد.

 

جنیفر لوپز

جنیفردر یکی از مراسم‌ها در سال ۲۰۱۳ درخواست‌های عجیب و غریب خواستار شد. این کار جنیفر باعث شد که از او در مراسم افتتاحیه لیگ برتر کریکت هند دعوت نشود. در این مراسم بیشتر از ۵۶ میلیون نفر حضور داشتند. جنیفر نه تنها برای حضور یک جت شخصی می‌خواست. او تعداد بسیاری اتاق در هتل می‌خواست. همچنین او خواستار یک هتل بسیار مجلل برای همراهانش بود. او برای نود نفر از همراهان خود نه اتاق می‌خواست. مبلغی که جنیفر برای حضورش در مراسم می‌خواست  حیرت آور بود. برای همین شروط سرسام آور، پیت بول جای او را در این مراسم گرفت.

 

ماریا کری

همکاران ماریا بعد از تمام شدن کارشان با ماریا خیلی خیلی کم از او به عنوان یک همکار خوب تعریف می‌کنند و خاطرات خوبی را یادآور نمی‌شوند. در سال ۲۰۱۷ در برنامه‌ای که اجرای زنده داشت یک اشکال فنی پیش آمد و ماریا بدون هیچ تلاش  و صبری صحنه را ترک کرد. با اینکه کری اجرای خوبی نداشت و خیلی باعث لذت نمی‌شد اما با این حال خود را بی تقصیر نشان داد و دیگران را مقصر این اتفاق دانست. همچنین در سال ۲۰۱۴ در طی اجرایی به صورت زنده از خود بد رفتاری نشان داد که مردم معتقدند این رفتاری ناشایسته از ماریا کری را نشان می‌دهد.

 

کیفر ساترلند

بیشتر کسانی که با کیفر همکاری کردند خاطرات مثبتی از او را تعریف نمی‌کنند. رسانه‌ها معتقدند که در سال ۲۴ می‌خواستند او را اخراج کنند. شهره یکی از همکاران او در این سریال در بیان شخصیت کیفر می‌گوید: کار کردن با او سخت است‌. کیفر مردی عصبانی و بد رفتار است. او ادامه می‌دهد که یکی از عوامل فیلم به او گفته در صحنه خیلی ندرخشد  کیفر توجه نکرده و  از فیلم اخراج شد.

 

شارون استون

بسیاری از مردم و رسانه ها از بازی این شخصیت‌ در فیلم غریزه اصلی صحبت می‌کنند. گویا رفتار استون در بازی این فیلم نامناسب بوده است. او درخواستی عجیب را در دعوت به یک مراسم مجلل داشته است. او درخواست هشت اتاق در هتل و ۳۰۰۰۰۰ دلار و یک جت خصوصی را برای آمدن به این مراسم داشت. این رفتار‌های استون باعث صرف نظر از بازی او در فیلم شد و نقشش به کیم کارداشیان واگذار شد اما کیم کارداشیان بخاطر شرایطی که داشت نتوانست در فیلم بازی کند و شارون به فیلم بازگشت.

 

کریس براون

کریس براون یکی از سلبریتی های هالیوودی است که همیشه باعث ایجاد دردسر می‌شود و سلبریتی های دیگر نیز این موضوع را تایید کرده‌اند. در یک برنامه آمریکایی وقتی در مورد بد رفتاری او با پارتنرش صحبت کردند او بسیار عصبانی شد و برنامه را ترک کرد همچنین در اتاق تعویض لباس صندلی را کوبید و از خود رفتار ناشایسته ای نشان داد.  همکاران کریس می‌گویند که او رفتار‌های بدی در طول انجام کار چه از نظر روانی و چه از نظر جسمی با همکاران خود داشته است.

 

بیانسه

با اینکه بیانسه  برای طرفدارانش بسیار محبوب و دوست داشتنی است اما از نظر همکارانش او انسانی بی‌رحم و خشن است. کسانی که تجربه کار با بیانسه را داشتند مواردی عجیب را از او بازگو می‌کنند. مثلاً یکی از آن‌ها می‌گوید: در طول اجرا بر سر رقصنده‌ها فریاد می‌کشید و رفتارهای بدی از خود نشان می‌داد.

4 / 5. 2

✍️ دیدگاه کاربران در رابطه با این مطلب

😍 شاید علاقه مند باشید...