کیم کارداشیان و پیت دیویدسون زوج جنجالی و متفاوتی که عشقشان مورد توجه قرار گرفته بود آشنایی این دو نفر از اجرای کیم کارداشیان در SNL مراسم مت گالا در سپتامبر 2021 شروع شد و در ماه مارس 2022 با انتشار عکس های مشترک این رابطه را رسما اعلام کردند.

کیم کارداشیان و پیت دیویدسون روز شنبه، 30 آوریل، در مراسم شام خبرنگاران کاخ سفید در واشنگتن دی سی برای اولین بار باهم ظاهر شدند و به این ترتیب اولین حضور مشترک را بر روی فرش قرمز در مهمانی شام کاخ سفید در اواخر آوریل تجربه کردند. تصمیم به جدایی گرفته اند.جدایی که هنوز به طور رسمی و قطعی تأیید نشده ولی زمزمه اش در کل جهان شنیده می شود که کیم کارداشیان از دوست پسر جدیدش جدا میشود!

کیم ۴۱ ساله و پیت ۲۸ ساله دو نفری که به نظر مخاطبان از لحاظ ظاهری مناسب یکدیگر نیستند البته این نظر عده ای است که فقط زیبایی ظاهر برایشان مهم است اما این رابطه شاید باعث تغییر این نگرش و سوق دادن اذهان به سمت این جمله باشد که در یک رابطه دوست داشتن و زیبایی درون مهم تر از ظاهر است.

عشقی که از یک مراسم شروع شد ،مهمان کاخ سفید نیز شد ولی به خاطر مشغله کاری،فاصله ی زمانی،دوری و هر دلیل دیگری که این دو نفر عنوان کرده اند به سر منزل مقصود نرسید و تمام شد.

کیم کارداشیان به عنوان یک مدل و پیت دیویدسون به عنوان یک کمدین به طور حتم در زمان شروع رابطه شان از مشغله های کاری و امکان اینکه نتوانند در این رابطه برای همدیگر وقت کافی بگذارند خبر داشتند ولی باز هم تصمیم گرفتند تا با هم بودن را تجربه کنند و الان بعد از ۹ ماه تصمیم به جدایی گرفتند جدایی تا الان با توجه به اخباری که به بیرون درز کرده است مسالمت آمیز و دوستانه به نظر می رسد.

زوج کیمپیت که مکان های مختلف و صد البته مهم و باشکوهی از جمله کاخ سفید و فرش قرمز هر چند که پیت فقط برای همراهی کیم به این مراسم رفته بود شاهد عشقشان بودند با تصمیم جداییشان افرادی را که پیگیر این رابطه بودند را شوکه کردند اما بر خلاف بیشتر نظراتی که هول تفاوت کیم و پیت از لحاظ زیبایی و ظاهری بود،این جدایی هیچ ربطی به جذابیت کیم و چهره ی معمولی پیت ندارد و به خاطر کار عشق این دو نفر تمام شد.

اگر نگاهی به کسانی که پیت دیویدسون قبلا با آن ها رابطه داشت بیندازیم خواهیم دید که در اکثر موارد زیبا رویان محو طنازی پیت به عنوان یک کمدین می شوند و شوخ طبعیش به نوعی زیبایی برای او محسوب می شود که بانوان جذابی مثل کیم کارداشیان و آریانا گراندِ قدم برداشتن در کنار او را قبول می کنند و از اینکه نامشان در کنار نام پیت به عنوان معشوقه اش شنیده شود هیچ ناراحتی ندارند و این به نوعی تلنگری برای تغییر معیار در انتخاب پارتنر است وقتی مدل جذابی مثل کیم کارداشیان و خواننده بامزه و توانایی مثل آریانا گراندِ ،پیت دیویدسون را به پارتنری انتخاب می‌کنند دیگر بحث جذابیت ظاهری چندان پر رنگ نمی ماند.

پس از جدایی کیم کارداشیان از همسر قبلی اش کانیه وست که روزی معروف است و حاصل این ازدواج ۴ فرزند مشترک است و این جدایی همچنان در دادگاه است و به طور قانونی به اتمام نرسیده است،پیت اولین کسی بود که توانست همراه کیم باشد ولی مشغله ی کاری، فاصله ی زمانی با کیم سر ناسازگاری داشتند که باز هم کیم کارداشیان مدل جذاب تنها ماند.

در این رابطه باید به پیت به خاطر انتخاب های طلایی اش،به کیم به خاطر مهم بودن زیبایی باطن طرف مقابل برایش تبریک گفت و البته که باید به کار و مشغله هایش که باعث شدن این دونفر در این رابطه وقت کافی برای همدیگر صرف نکنند و مسبب به پایان رسیدن چنین رابطه ای بود لعنت گفت

5 / 5. 1

✍️ دیدگاه کاربران در رابطه با این مطلب

😍 شاید علاقه مند باشید...