دوست دختر جدید برد پیت لو‌رفت

📅 ارسال شده در ۱۲ شهریور ۱۴۰۱ - 💬 0 دیدگاه

دوست دختر جدید برد پیت

برد پیت ستاره محبوب و مشهور دنیای هالیوود که طرفداران بسیار فراوانی دارد و ستاره معروف جهانی است. این ستاره در حال حاضر بالای ۵۰ سال سن دارد اما مانند یک بازیگر جوان هم اکنون در حاشیه است و خیرات زیادی در رسانه ها از او میشنویم. هم اکنون از رابطه جدید این بازیگر معروف دنیا و عکس های او و نامزدش در فضای رسانه ای خبر های فراوانی می‌شنویم.

 

رابطه جدید برد پیت با بازیگر زیبای هالیوود

به گزارش رسانه های معروف آمریکا هم اکنون برد پیت بعد از جدایی از آنجلینا جولی ستاره معروف هالیوود با بازیگر زیبا و جوان رابطه ای عاشقانه و احساسی برقرار کرده است. این دختر جوان ۲۱ سال سن دارد و میشود گفت که با برد پیت حدودا ۳۲ سال اختلاف سنی دارد. برد پیت مدتی است که از آنجلینا جولی جدا شده است. این دو ستاره هر کدام زندگی خود را دارند. آنجلینا جولی بعد از جدا شدن از برد پیت هر شش فرزندش را خود به شخصه به عهده گرفته است. همچنین او یک خانه بسیار بزرگ و شیک  در نزدیکی خانه برد پیت خریداری کرده است و مشغول زندگی کردن با فرزندان خود است.

 

دوست دختر جدید برد پیت بسیار خبر ساز شد

الا پرنل دوست دختر جدید برد پیت بازیگری اهل انگلیس است. او فیلم های بسیار زیادی بازی کرده است. الا در همه مصاحبه ها و گفت و گو هایش گفته بود که نظر خوب و مثبتی راجب برد پیت دارد. به گفته الا برد بازیگر مورد علاقه او بوده است. حالا بعد از مدتی از بازی مشترک این دو در سریال علاقه شدیدی بین آن دو شکل گرفته است و برد پیت حسابی به بازیگر این سریال علاقمند شده است و با هم رابطه خوبی دارند.

 

آشنایی برد پیت و دوست دختر زیبایش

برد و نیکول پوتورالسکی با هم هم اکنون در حال بازی در سریال sweetbitter هستند. زمان آشنایی این دو بازیگر مشهور در سریال قبلی بوده است که خود آنجلینا جولی نیز حضور داشته است نام این فیلم بانو و آقای اسمیت بوده است‌. آن دو در این فیلم هم بازی بودند و این بازی سبب نزدیکی آنها و ایجاد علاقه بین آن ها شده است.

این دختر زیبا بسیار به آنجلینا جولی شباهت دارد. بسیار رسانه های خارجی بر این باورند که برد پیت یک آنجلینا جولی دیگر پیدا کرده است. زمزمه علاقه و آشنایی آن ها با فیلم ها باعث شده که نیکول پوتورالسکی و برد پیت باعث برقراری احساسی و عاشقانه شده است.

 

سفر برد پیت و نامزدش به فرانسه

پیت و دوست دخترش در فرودگاهی در جنوب فرانسه دیده شدند.

دوست دختر برد پیت از مدل های بسیار مشهور و موفق است. مهم ترین نشریه های دنیای مد چهره او را به جهان معرفی کرده اند. این دو بازیگر معروف در سفری که به فرانسه داشتند در عمارتی بسیار بزرگ که بیشتر از ۳۵ اتاق داشته است در روستای کورنس جنوب فرانسه هستند. این مکان میزبان مراسم ازدواج برد پیت و آنجلینا جولی بود که در سال ۲۰۱۴ اتفاق افتاده است. این زوج خبرساز این عمارت را حدود ۶۰ میلیارد دلار خریدند و مبلغ زیادی را صرف بازسازی هزینه اش کردند.  طبق گفته رسانه ها نامزد برد پیت به چند زبان دنیا مسلط است. گویا برد پیت دوست دختری با شباهت فراوان به آنجلینا جولی پیدا کرده است.

 

درباره این زوج مشهور حواشی و خبر های فراوانی وجود دارد. بیشتر رسانه ها این حواشی را ناشی از اختلاف سنی زیاد برد و دوست دخترش میدانند. با این حال رابطه آن ها ادامه دارد و فرزندان آنجلینا جولی و برد پیت در کنار آنجلینا جولی زندگی میکنند و آرامش آن ها برقرار است و فرزندان با پدرشان ملاقات دارند. ممنون از همراهی شما در مطالعه این متن.

5 / 5. 1

✍️ دیدگاه کاربران در رابطه با این مطلب

😍 شاید علاقه مند باشید...