‎سالگرد ازدواج متفاوت جورج کلونی و امل

📅 ارسال شده در ۲۳ مهر ۱۴۰۱ - 💬 0 دیدگاه

جورج کلونی و امل کلونی هشتمین سالگرد ازدواج خود را جشن می گیرند. ریچل اسمیت از شبکه خبرگذاری ET در مراسم اهدای جوایز پنج شنبه شب در نیویورک در مورد اینکه چه چیزی هشتمین سالگرد را بسیار خاص می کند با این زوج مشهور صحبت کرد.

جورج با کنایه گفت: “خب، بهتر از درست نبودن است. از آنجایی که ما هشت سال است که ازدواج کرده ایم، واقعاً مهم است. ما فقط احساس خوش شانسی می کنیم، و ما واقعاً اوقات فوق العاده ای را سپری می کنیم و اکنون دو بچه پنج ساله نیز داریم که در حال دویدن و بازی کردن هستند.”

در مورد نحوه جشن گرفتن سالگرد خود، این زوج یک قرار کوتاه در نیویورک داشتند.

امل گفت: “ما به یکی از رستوران های مورد علاقه خود در نیویورک رفتیم و یک شام دوست داشتنی خوردیم.  “شامی آرام برای یک اتفاق بزرگ داشتیم.”

جورج 61 ساله و امل 44 ساله در یک مراسم عاشقانه ایتالیایی در سال 2014 با هم ازدواج کردند. امروز، این زوج والدین دوقلوهای 5 ساله به نام‌های الکساندر و الا هستند، و در حالی که دوقلوهایشان برای جشن حضور نداشتند، والدین مغرور به همان اندازه روی آنها هجوم آوردند و با بازیگوشی به تعداد انگشت شماری از زبان‌هایی که بچه‌هایشان صحبت می‌کنند اشاره کردند. که امل اعتراف کرد که او و جورج این کار را نمی کنند.

دومین جشن شب جورج و امل در جوایز آلبی برگزار می شود که این زوج برای درخشش در کانون توجه افراد و سازمان های شجاعی که در معرض خطر بزرگ شخصی زندگی خود را وقف عدالت کرده اند و اجازه دادن به افرادی که از انسان ها سوء استفاده می کنند، ایجاد کردند. حقوق می داند که جهان در حال تماشا است.

به قول جورج و امل، افتخار آفرینان شب متشکل از «جنگجویان عدالت» هستند که هر کاری که می توانند برای جلب توجه به فساد و بی عدالتی در همه جا انجام می دهند.

جورج توضیح داد: “همه آنها به نوعی جنگجویان عدالت هستند، ما دوست داریم آنها را صدا کنیم.”  “همه آنها افرادی هستند که در معرض خطر هستند. آنها واقعاً کارهای شگفت انگیزی انجام می دهند. ماریا رسا یک روزنامه نگار در فیلیپین است که هر کاری می کند تا در مورد فساد صحبت کند و با 85 سال زندان روبرو است.”

او ادامه داد: “همه جوایز ما در معرض خطر هستند و وظیفه ما این است که تلاش کنیم و من دلیل بهتری برای برگزاری یک نمایش جایزه ندارم جز اینکه تلاش کنیم و توجه را به کسی جلب کنیم و شاید کمی آن را بسازیم. به زندان انداختن آنها سخت تر است.”

برای امل، یک وکیل لبنانی-بریتانیایی متخصص در حقوق بین الملل و حقوق بشر، این جوایز امتداد کار او است، اما در مقیاس بزرگتر.

امل به اشتراک گذاشت: “خب، برای من، این واقعاً گسترش کارهایی است که به‌عنوان یک وکیل می‌توانم انجام دهم، اما در اینجا می‌توانیم آن را در مقیاس بزرگ انجام دهیم. این همان افرادی هستند که می توانم آنها را به عنوان موکل قبول کنم؛ قربانیان نسل کشی، نقض حقوق بشر، روزنامه نگارانی که در حبس هستند، اما من فقط می توانم تعداد معینی را به عنوان یک وکیل انفرادی نمایندگی کنم. از طریق بنیاد، ما اکنون در  بیش از 40 کشور، و دیدن پاسخی که ما برای امشب و از نظر همه متحدان ما دریافت کردیم، شگفت‌انگیز بود.”

او افزود: “بنابراین، من فکر می‌کنم پیام این است که کارهای زیادی وجود دارد که مردم امشب می‌توانند انجام دهند. ما شرکت‌هایی داریم که نمایندگی می‌کنند، سازمان‌های غیردولتی داریم، شرکت‌های حقوقی داریم، و فقط افرادی که می‌خواهند نقش خود را ایفا کنند و این کار جواب می دهد.”

5 / 5. 1

✍️ دیدگاه کاربران در رابطه با این مطلب

😍 شاید علاقه مند باشید...