کندال و کایلی جنر نسبت به کاهش وزن شدید Khloe Kardashian ابراز نگرانی کردند و واکنش کلویی کارداشیان دلخراش بود.

Khloé پس از اینکه او و خانواده‌اش برای اولین بار به شهرت رسیدند، « چاق ترین خواهر » نامیده می شد، و در مورد بحث های درمورد اندامش صحبت کرده بود. از زمان رسیدن به شهرت در سال 2007، کلویی کارداشیان به صورت مداوم با خواهرانش، مقایسه شده است. در سال 2015، این ستاره به یاد آورد که رسانه‌ها به  او لقب « چاق ترین خواهر » داده اند و درباره تأثیر مخربی که بر دیدگاه او گذاشته بود، صحبت کرد. او در آن زمان به مجله People گفت: «من واقعاً متوجه نشدم که  «چاق ترین خواهر» هستم، تا زمانی که به تلویزیون رفتم و رسانه‌ها شروع به گفتن این موضوع در مورد من کردند. «تقریباً به رسانه ها اجازه دادم که کار خودشان را بکنند. [اما واقعا] من چاق نبودم. من چاق نبودم اما به جامعه اجازه دادم باور کنند که هستم.» Khloé در ادامه اعتراف کرد که تا زمانی که شهرت پیدا نکرده بود هرگز نسبت به بدن خود احساس منفی نداشت و وقتی بزرگ شد، علیرغم اینکه متفاوت از کیم و کورتنی کارداشیان به نظر می رسید، احساس زیبایی داشت.

 

او توضیح داد: “می دانستم که شبیه خواهرانم نیستم ، اما فکر نمی کردم این جرم باشد.” من پدر و مادری داشتم که به طرز باورنکردنی با محبت بودند و همیشه به من احساس زیبایی می‌دادند، بنابراین هرگز واقعاً در این مورد تردید نکردم.

 

اما  با افزایش قدرت ستاره‌اش، Khloé شروع به دگرگونی بدنش کرد و خیلی زود کاهش وزن به بخشی از برند او تبدیل شد – چه از طریق سریال واقعیت 2017 او، Revenge Body، یا کتاب او، Strong Looks Better Naked. علیرغم تغییرات اساسی وزن او در طول سال‌ها، ناامنی‌های مستمر و ریشه‌دار او در آوریل 2021 برجسته شد، زمانی که یک عکس بیکینی ویرایش نشده پس از انتشار تصادفی آن در فضای مجازی منتشر شد.

 

در این عکس به طور باورنکردنی حساس به نظر می رسید، اما گزارش شد که او از این عکس “خجالت زده”  شده است، و اکانت های رسانه های اجتماعی که تصویر را بازنشر کردند، در تلاش برای پاک کردن آن از اینترنت هستند چراکه  تهدید به اقدام قانونی شدند. این ستاره چند روز بعد در اینستاگرام به این اعتراف کرد که در طول  «تمام زندگی‌اش» با تصویر بدنش دست و پنجه نرم می کرده است. Khloé در ادامه افزود: “در حقیقت، فشار، تمسخر مداوم و قضاوت در تمام زندگی من برای کامل بودن و مطابقت با استانداردهای [دیگران] در مورد ظاهرم بیش از حد قابل تحمل بوده است.”

 

پیش از بیان این مطلب ادامه داد: «تقریباً غیرقابل تحمل است که تلاش کنم تا استانداردهای غیرممکنی را که مردم برای من تعیین کرده‌اند رعایت کنم.» دیگر این وظیفه کسی نیست که تصمیم بگیرد یا قضاوت کند که چه چیزی قابل قبول است یا نه.”

و هنگامی که خلو هشت ماه بعد از رسوایی پدری تریستان تامپسون، شریک آن زمانش، دلشکسته شد، به نظر می رسید که وزن بیشتری از دست داده است.

 

نامزدی کلویی کارداشیان

یک منبع به BuzzFeed News گفت که تریستان و Khloé مخفیانه نامزد کرده بودند که ازطریق اسناد دادگاه فاش شد که او با مربی شخصی Maralee Nichols در انتظار بچه دار شدن است. تریستان سعی کرده بود این رسوایی را از Khloé دور نگه دارد و به نظر می رسید قصد نداشت به او بگوید که در راه با یک زن دیگر بچه دارد. از آن زمان مشخص شد که تریستان همچنین Khloe را تشویق می‌کرد تا برنامه‌های رحم جایگزین خود را برای نوزاد دوم خود ادامه دهد و جنین تنها چند روز قبل از اینکه خبر بارداری مارالی در فضای مجازی منتشر شود و Khloe متوجه شود «با بقیه بچه‌ها» به رحم جایگزین منتقل شد. دنیا.” هولو Khloé در مورد تأثیر مخربی که خیانت تریستان بر او داشت در قسمت اول فصل دوم کارداشیان ها در هفته گذشته صحبت کرد، جایی که او همچنین برای اولین بار در مورد سفر رحم اجاره ای و تولد پسرش در جولای صحبت کرد. هولو و در اپیزود این هفته، که در اوایل سال فیلمبرداری شد، کیم فاش کرد که خواهران کوچکترشان، کندال و کایلی جنر، نگرانی خود را نسبت به کاهش وزن شدید Khloé در میان تمام این درام ابراز کرده اند.

 

اخیرا کیم با نگاهی به خواهرش در حالی که روی یک تخت خوابیده بودند، گفت: «تو خیلی لاغر به نظر می‌رسی. … من می گویم که کندال و کایلی – نه اینکه سعی می کنم آنها را کنار بگذارم – اما آنها به من پیام دادند و گفتند که کمی نگران تو هستند زیرا واقعاً لاغر هستی. گفتم: «فکر می‌کنم او کمی استرس دارد». هولو وقتی دوربین به سمت کلویی کارداشیان برید، به نظر می رسید که او از این اظهار نظر خوشحال شده است زیرا لبخند بزرگی روی صورتش نقش بست و دستش را در کمال ناباوری به سینه اش گرفت. هولو و کندال گفت؟ وقتی از کیم پرسید پوزخند زد. “مدل؟!”

 

کیم تایید کرد: «کندال این را گفت. من گفتم، نه، بچه ها، او خوب است، و گفتم، «شما کاملاً حق دارید نگران باشید، اما من به شما می گویم که او خوب است».

 

کلویی کارداشیان با نادیده گرفتن نگرانی ناشی از این اظهارنظرها، نفسی هیجان زده بیرون داد و با بازیگوشی با پای خود در هوا ژست گرفت در حالی که به خودش لبخند می زد. هولو بعداً در اپیزود، Khloé در خانه کندال را ملاقات کرد و در حالی که آنها در آغوش گرفتند و سلام کردند، کندال فریاد زد: “تو خیلی لاغر هستی!” که Khloé پاسخ داد: “اوه خدای من، تو خیلی لاغری!” کندال سپس تکرار کرد: “تو خیلی لاغر هستی!” هولو و هر دو صحنه باعث شد تماشاگران در خانه کمی احساس ناراحتی کنند، و بسیاری از واکنش شادی آور Khloé به این موضوع که مردم به دلیل کاهش وزن او نگران او هستند ابراز ناراحتی کردند.

 

یکی از افراد در تاپیک ردیت نوشت: «بسیار غمگین است که می بینم Khloé وقتی که کیم به او می گوید لاغر است و همه نگران او هستند خوشحال به نظر می رسد. یک نفر پاسخ داد: “و سپس او و کندال در آغوش گرفتن و لاغری بودن را جشن می گیرند  “آره. من تا حدودی با آن کار تمام شده بودم. خواهران ظاهراً نگران سلامتی او هستند و او جشن می گیرد؟ کاربر دیگری نوشت reddit.com این احساس در دومین تاپیک Reddit منعکس شد، جایی که یک کاربر اظهار نظر کرد: “بسیار غمگین از تماشای واکنش Khloe با خوشحالی خالص وقتی که کیم به او گفت که خواهر و برادرها نسبت به کاهش وزن چشمگیر او ابراز نگرانی کردند… این تقریباً تنها چیزی است که او ارزش دارد. اکنون BMI او گره خورده است

5 / 5. 2

✍️ دیدگاه کاربران در رابطه با این مطلب

😍 شاید علاقه مند باشید...