واکنش بهاتی پرینسلو باردار به خیانت زشت همسرش

📅 ارسال شده در ۵ مهر ۱۴۰۱ - 💬 0 دیدگاه

در حالی که بهاتی پرینسلو (behati prinsloo) هنوز به طور علنی به رابطه ادعایی آدام لوین (adam levine) با شخصی دیگر اشاره نکرده است، یک منبع اختصاصی شبکه ی E می گوید که بهاتی پشت شوهر ۸ ساله اش ایستاده و غیر مستقیم از او دفاع می کند!

برای ازدواج بهاتی پرینسلو و آدام لوین در روزهای اخیر اتفاقات جالبی نیوفتاده است و به نظر می رود شادی قبل آنها از بین رفته است.

مدل 34 ساله ویکتوریا سیکرت و ستاره 43 ساله Maroon 5، این هفته پس از متهم شدن و انکار مارون فایو خواننده از رابطه یک ساله او با مدل اینستاگرامی سامنر استروه، رابطه خوبی را نداشتند.

در حالی که پرینسلو هنوز به طور علنی در مورد ادعای این رابطه صحبت نکرده است، یکی از دوستان این زوج بینشی از وضعیت فعلی او به اشتراک می گذارد. این شخصیت به طور انحصاری به خبرگذاری بخش E می گوید: «بهاتی ناراحت است، اما او باور دارد که هیچ رابطه فیزیکی وجود نداشته است!  بهاتی و مارون فایو در تمام این مدت با هم بوده اند. بهاتی احساس می کند که با خوشحالی ازدواج کرده اند و از اینکه بفهمد پشت سر او چه می گذرد، شوکه شده است.”

این منبع می افزاید که در حالی که “هیچ بهانه ای برای رفتار نامناسب آدام لوین وجود ندارد”، لوین اظهار دارد که”این موضوع اصلا فیزیکی نبود.”

این شخص خودی می افزاید: «آدام از خودش ناامید است و ناراحت است که خانواده اش را اینطور آزار داده است. این یک زنگ بیدارباش است و او را متوجه کرده است که باید تلاش های بسیاری برای خانواده اش بکنید.»

 

لوین و پرینسلو که در سال 2014 ازدواج کردند، والدین دو فرزند داستی رز 5 ساله و جیو گریس 4 ساله هستند و در حال حاضر منتظر سومین فرزند مشترک خود هستند. لوین درباره رفتار گذشته خود افزود: “در موارد خاصی رفتار من نامناسب بود؛ من به رفع رفتارهای خود پرداخته ام و اقدامات پیشگیرانه ای برای رفع این مشکل با خانواده ام انجام داده ام.” همسرم و خانواده ام تنها چیزی است که در این دنیا به آنها اهمیت می دهم و نمی خواهم آن ها را از دست بدهم.

در حالی که لوین همچنان در سر تیتر خبرها است، یکی از مصاحبه های گذشته او در حال گرفتن بازدید است. در سال 2009، لوین در مقاله‌ای برای مجله Cosmopolitan با عنوان «مردان نترس سرگرم‌کننده» معرفی شد، که طی آن از او پرسیده شد که چرا مردان خیانت می‌کنند.

او در آن زمان به این نشریه گفت: «به طور غریزی، تک همسری در ساختار ژنتیکی ما نیست. “مردم تقلب می کنند. من تقلب کرده ام. و می دانید چیست؟ هیچ چیز بدتر از احساس انجام آن نیست.”

لوین در پایان پست خود به طرفداران و فالوورهایش اطمینان داد که او و خانواده اش با هم از این شایعات عبور خواهند کرد.

“ما از آن عبور خواهیم کرد. و ما با هم از آن عبور خواهیم کرد.”

اظهارات لوین پس از آن منتشر شد که استرو، یک مدل 23 ساله، روز دوشنبه در یک ویدیوی TikTok این ادعاها را مطرح کرد.

استرو در ویدئوی خود گفت: “من با مردی رابطه داشتم که با یک مدل ویکتوریا سیکرت ازدواج کرده بود” و پیش از این ادعا کرد: “در آن زمان من جوان بودم، ساده لوح بودم، و منظورم این است که کاملاً صادقانه بگویم، من احساس میکنم که گول خورده ام».

در این ویدیو، استرو همچنین یک اسکرین شات از پیامی را که ظاهراً پس از پایان رابطه آنها از خواننده دریافت کرده بود، اضافه کرد. به نظر می رسد که این تصویر لوین را نشان می دهد که از او می پرسد که آیا می تواند نام فرزند متولد نشده خود را به نام او بگذارد یا خیر، همچنین اسکرین شات های زیادی مبتی بر رابطه ی این دو نفر ارائه شده است.

در روزهای آتی متوجه خواهیم شد که آیا رابطه این دو نفر ادامه دار خواهد بود یا خیر!

5 / 5. 1

✍️ دیدگاه کاربران در رابطه با این مطلب

😍 شاید علاقه مند باشید...