کانیه وست تمام مردم یهودی را تهدید کرد

📅 ارسال شده در ۲۹ مهر ۱۴۰۱ - 💬 0 دیدگاه

تهدید هشدار دهنده کانیه وست علیه یهودیان توسط توییتر حذف شد!

بازگشت کانیه وست به توییتر کوتاه مدت بود. این خواننده رپ پس از بلاک شدن حساب اینستاگرامش به دلیل یک سری ناسزاگویی، توسط ایلان ماسک به توییتر بازگشته بود. با این حال، پس از اینکه یک توییت دردسرساز با  هدف تهدید کردن یهودیان، منتشر کرد ، توییت او  حذف شد و به گفته Mediaite، حساب کاربری او بلاک شد. «امشب کمی خواب‌ آلود هستم، اما وقتی از خواب بیدار می‌شوم، قصد مردن دارم.» نکته جالب این است که من در واقع نمی‌توانم یهودی‌ ستیز باشم، زیرا سیاه‌ پوستان در واقع یهودی هستند، شما بچه‌ها با من بازی کرده‌اید. او درست قبل از نیمه شب شنبه 8 اکتبراین توییت را نوشت. این پست تکان دهنده از آن زمان توسط توییتر حذف شده است. توییتر و اینستاگرام، کانیه وست را به دلیل پست های یهودی ستیزانه مسدود کردند.

حساب های توییتر و اینستاگرام کانیه وست به دلیل پست های این خواننده رپ که اکنون به طور قانونی با نام Ye شناخته می شود قفل شده است چراکه این پست ها یهودی ستیز هستند. بر اساس گزارش ها، یکشنبه، 9 اکتبر 2022 نیویورک – کانیه وست یک بار اظهار کرده است که برده داری یک انتخاب است. او واکسن کووید-19 را “نشان جانور” نامید. اوایل این ماه، او به دلیل پوشیدن تی شرت “White Lives Matter” در کالکشن خود در هفته مد پاریس مورد انتقاد قرار گرفت. اکنون خواننده رپ که از نظر قانونی با نام Ye شناخته می شود، دوباره درگیر بحث و جدل شده است – به دلیل پست های ضد تهاجمی که شبکه های اجتماعی روز یکشنبه گفتند که خط مشی های آنها را نقض می کند، ازحضور در توییتر و اینستاگرام محروم شده است. در یکی از پست‌های توییتر، یی گفت که به زودی بر اساس سوابق بایگانی اینترنتی، با اشاره به مقیاس وضعیت آمادگی دفاعی ایالات متحده معروف به DEFCON، به “مرگ  علیه یهودیان” محکوم خواهد شد. او در همان توییتی که اواخر روز شنبه منتشر شد، گفت: «شما بچه‌ها با من بازی کرده‌اید و سعی کرده‌اید هر کسی را که با دستور کار شما مخالفت می‌کند، حذف کنید.» این اظهار نظر انتقاد شدید اتحادیه ی ضد تهدید را به دنبال داشت که این توییت را “دوره ای عمیقا نگران کننده، خطرناک و یهودستیزانه” خواند.

در بیانیه ای آمده است: «هیچ بهانه ای برای تبلیغ شعارهای برتری طلبانه سفیدپوستان و یهودستیزی کلاسیک درباره قدرت یهود، به ویژه با پلتفرمی که او دارد، وجود ندارد». نمایندگان Ye به درخواست اظهار نظر پاسخ ندادند. Ye در سال‌های اخیر حتی طرفداران سرسخت خود را ازخود رانده  است . افراد نزدیک به او، مانند همسر سابقش کیم کارداشیان و خانواده‌اش، پس از طلاق تلخ این زوج و پست‌های ناراحت‌کننده او درباره رابطه اخیرش با کمدین پیت دیویدسون، علناً از او دفاع نکردند. اما تحریم از حضور در رسانه‌های اجتماعی یک هفته طوفانی را برای Ye، به همراه داشت. بر اساس گزارش مرکز حقوق فقر جنوبی،  زندگی سفیدها مهم است و وابسته به یک گروه نئونازی است. شان «دیدی» ، ویدیویی در اینستاگرام منتشر کرد و گفت که از این پیراهن حمایت نمی‌کند و از مردم خواست آن را نخرند. بر اساس گزارش رسانه ها، Ye در اینستاگرام، یک اسکرین شات از مکالمه متنی با دیدی منتشر کرد و اظهار کرد که او توسط یهودیان کنترل می شود. آدیداس روز پنجشنبه اعلام کرد که قرارداد پرسود کفش ورزشی خود را با Ye تحت بررسی مجدد قرار داده است. و روز شنبه، اینستاگرام پست‌های این رپر-کارآفرین را به دلیل نقض محتوا قفل کرد. حساب توییتر او یکشنبه قفل شد، درست یک روز پس از بازگشت او به پلتفرم پس از وقفه ای نزدیک به دو ساله  مورد استقبال ایلان ماسک قرار گرفت. ماسک که هفته گذشته پیشنهاد 44 میلیارد دلاری خود برای خرید توییتر را پس از چند ماه درگیری حقوقی با این شرکت تمدید کرد، نوشت: “دوست من به توییتر خوش آمدید.” این میلیاردر و مدیر عامل تسلا گفته است که توییتر را به یک بهشت آزادی بیان تبدیل خواهد کرد و محدودیت‌ها را کاهش می‌دهد، اگرچه نمی‌توان دقیقاً دانست که اگر بخواهد این شبکه با نفوذ را اداره کند.

0 / 5. 0

✍️ دیدگاه کاربران در رابطه با این مطلب

😍 شاید علاقه مند باشید...