مراسم افتتاحیه جام جهانی 2022 قطر

📅 ارسال شده در ۱ آذر ۱۴۰۱ - 💬 0 دیدگاه

علاقه مندان به فوتبال به زودی می توانند از مسابقات جام جهانی لذت ببرند، زیرا تنها چند روز دیگر به تاریخ برگزاری مراسم افتتاحیه جام جهانی باقی مانده است. انتظار می رود مراسم افتتاحیه این تورنمنت بزرگ فوتبال، جشنی خیره کننده و پر از نور و رنگ باشد، همانطور که برای رویدادهایی از این دست مرسوم است.

 

مراسم افتتاحیه جام جهانی 2022

مراسم افتتاحیه جام جهانی به معنای آغاز رسمی مسابقات خواهد بود. اگر بازخوانی‌های گذشته نشانه‌ای باشد، مراسم افتتاحیه برخی از بزرگ‌ترین و مشهورترین هنرمندان و اجراکنندگان جهان را شامل می‌شود.

بدون شک، مراسم افتتاحیه امسال یک رویداد به یاد ماندنی خواهد بود زیرا این اولین جام جهانی است که در زمستان و همچنین در یک کشور عربی برگزار می شود.

 

زمان برگزاری مراسم افتتاحیه جام جهانی 2022

مراسم افتتاحیه جام جهانی در 20 نوامبر قبل از اولین بازی گروه A مسابقات بین قطر میزبان و اکوادور برگزار خواهد شد. مراسم افتتاحیه یک ساعت قبل از بازی در ساعت 17:00 AST (GMT+3) / 09:00 ET آغاز خواهد شد.

 

مراسم افتتاحیه ورزشگاه جام جهانی 2022

مراسم افتتاحیه جام جهانی در ورزشگاه آل بیت شهر الخور برگزار می شود. این ورزشگاه حداکثر ظرفیت 60000 نفر را دارد و همچنین محل برگزاری یکی از نیمه نهایی ها خواهد بود.

 

مراسم افتتاحیه جام جهانی 2022 هنرمندان و خوانندگان

شکیرا که به خاطر اجراهایش در مراسم افتتاحیه قبلی به خوبی شناخته شده است، یکی از این اجراکنندگان خواهد بود. Patrick Nnaemeka Okorie، Black Eyed Peas، J Balvin، Nora Fatehi و سایر بازیگران همگی به عنوان بازیگران بالقوه پیشنهاد شده‌اند.

علاوه بر این، در اوایل ماه سپتامبر، لیل بیبی، رپر آمریکایی، سرود رسمی جام جهانی را منتشر کرد. مدت کوتاهی پس از آن، او در توییتی اعلام کرد که به نوعی در این مسابقه شرکت خواهد کرد.

فیفا هنوز لیست کامل بازیگران مراسم افتتاحیه جام جهانی 2022 را اعلام نکرده است، اما تایید شده است که نورا فاتحی، خواننده بالیوودی، تک آهنگ جام جهانی “Light The Sky” را به همراه جونگ کوک از BTS اجرا خواهد کرد.

شنیده ها حاکی از آن است که دوآ لیپا، خواننده مشهور پاپ نیز در میان نوازندگان مراسم پرده در قطر حضور دارد، اما خواننده بریتانیایی این موضوع را رد کرده است.

 

در مراسم افتتاحیه جام جهانی چه اتفاقی خواهد افتاد؟

ما جزئیات خاصی نمی دانیم، اما می دانیم که جونگ کوک از BTS روی صحنه خواهد رفت. در 12 نوامبر، حساب رسمی توییتر BTS اعلام کرد که جونگ کوک در مراسم افتتاحیه یکشنبه در میان اجراکنندگان خواهد بود.

او همچنین سهم خود را در موسیقی متن رسمی مسابقات تایید کرد. در این توییت آمده بود: «با افتخار اعلام می کنم که جونگ کوک بخشی از موسیقی متن جام جهانی فوتبال 2022 قطر است و در مراسم افتتاحیه جام جهانی اجرا خواهد کرد. گوش به زنگ باشید!»

گذشته از این، محتوای واقعی نمایش تایید نشده است.

در مراسم افتتاحیه روسیه 2018، رونالدو، اسطوره سابق برزیل، زابیکاوا، طلسم رسمی مسابقات، که اولین ضربه تشریفاتی مسابقات را انجام داد، حضور داشتند.

پس از آن، ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه و جیانی اینفانتینو، رئیس فیفا، سخنرانی کردند. رابی ویلیامز پس از آن در مرکز صحنه قرار گرفت و برخی از شناخته شده ترین آثار خود را اجرا کرد.

 

آپدیت: هایلایت بهترین لحظات مراسم شروع جام جهانی قطر 2022

5 / 5. 1

✍️ دیدگاه کاربران در رابطه با این مطلب

😍 شاید علاقه مند باشید...