بازیگران ایرانی بالای 30 سال که هنوز مجرد هستند

📅 ارسال شده در ۶ آذر ۱۴۰۱ - 💬 0 دیدگاه

زندگی بازیگران ایرانی همیشه برای ما جذابیت داشته و همواره دوست داریم بدانیم در پس نقش های رنگارنگ و مثبت و منفی این بازیگران چه می گذرد و شخصیت و زندگی شخصی آنها چگونه است. یکی از جنجالی ترین موضوعاتی که درباره بازیگران وجود دارد، روابط عاشقانه و متاهل یا مجرد بودن آنهاست. به همین منظور در این مقاله به معرفی بازیگران ایرانی بالای 30 سال که هنوز مجرد هستند می پردازیم. تا پایان این مقاله جذاب با ما همراه باشید.

نیکی کریمی

یکی از زیباترین بازیگران زن ایرانی که هنوز در سن 51 سالگی مجرد بوده و زندگی مجردی را به متاهلی ترجیح داده است. این بازیگر موفق و نام آشنای ایرانی که تاکنون بارها در نقش همسر و مادر ظاهر شده، ظاهرا در زندگی شخصی خود اعتقادی به ازدواج ندارد. این بازیگر موفق اهل تهران از سال 1368 تاکنون در سینما و تلویزیون فعالیت داشته و نقش های ماندگاری از خود بر جای گذاشته است.

 

مهتاب کرامتی

از دیگر بازیگران جذاب ایرانی که در سن 52 سالگی همچنان مجرد است، مهتاب کرامتی است. البته این بازیگر یک بار با بابک ریاحی ازدواج کرد که به طلاق منجر شد و پس از آن مهتاب کرامتی دیگر به ازدواج فکر نکرده است. این بازیگر معروف علاقه زیادی به بچه ها و مادر شدن دارد، حتی به عنوان یکی از اعضای فعال یونیسف در ایران، مدتها برای اهمیت تغذیه کودکان با شیر مادر تلاش کرد. با این حال می بینیم که در زندگی شخصی، مجرد بودن و مادر نشدن را ترجیح داده است. (مهتاب کرامتی هم اکنون از عضویت یونیسف انصراف داده است).

 

محمد رضا گلزار

شاید یکی از نام آشناترین بازیگران مرد ایرانی که انگار قصد ندارد تن به ازدواج بدهد، محمدرضا گلزار باشد. این بازیگر معروف ایرانی هم اکنون 45 سال سن داشته و هنوز ازدواج نکرده است. این سوپر استار ایرانی که در فیلم های معروف زیادی پس از انقلاب نقش آفرینی کرده و یکی از خوش قیافه ترین و خوش استایل ترین بازیگران ایرانی به شمار می رود، به نظر می رسد که هنوز همسر آینده خود را انتخاب نکرده است.

 

هدیه تهرانی

این بازیگر خوش نام و با استعداد ایرانی که با نقش آفرینی های هنرمندانه خود در قلب بسیاری از سینما دوستان ایرانی جای دارد، در سن 50 سالگی مجرد است. این بازیگر در سال 1386 با هومن بهمنش ازدواج کرد و در همان سال از وی جدا شد. پس از آن هنوز ازدواج نکرده و زندگی مجردی را به زندگی مشترک ترجیح داده است. این بازیگر خوش چهره ایرانی از سال 1357 وارد دنیای سینما و بازیگری شده و نقش های ماندگاری از خود بر جای گذاشته است.

 

پارسا پیروزفر

بدون شک یکی از بازیگران جنتلمن و خوش چهره ایرانی، پارسا پیروزفر است. پارسا پیروزفر که این روزها بیشتر با نام آخرین نقشش در سریال یاغی یعنی “بهمن” شناخته می شود، یکی از بازیگران جذاب ایرانی است که هنوز در سن 50 سالگی مجرد بوده و تن به ازدواج نداده است. این بازیگر معروف ایرانی از سال 1370 وارد دنیای سینما و تلویزیون شده و نقش های منحصربه فردی خلق کرده است که از معروف ترین آنها در سالهای اخیر می توان به بیژن ایرانی در “در چشم باد”، یوسف در “مهمان مامان” و نیما در “نقاب” اشاره کرد.

 

حامد بهداد

بازیگر خوش چهره و خوش صدای ایرانی که یکی از با استعداد ترین بازیگران سینمای ایران بوده و تاکنون نقش های متفاوت و ماندگاری خلق کرده است. این بازیگر در سن 49 سالگی همچنان مجرد بوده و زندگی متاهلی و پدر شدن را انتخاب نکرده است. این بازیگر اهل مشهد، از سال 1379 وارد دنیای سینما و بازیگری شده و توانسته به یکی از معروف ترین بازیگران ایرانی تبدیل شود. هر چند در اکثر فیلم های خود نقش پدر و همسر را بازی میکند ولی گویی در زندگی شخصی اعتقادی به همسر یا پدر شدن ندارد.

 

هانیه توسلی

از بازیگران زیبای زن ایرانی که در اکثر فیلم هایش نقش یک زن پرشور و سر زنده را بازی می کند، ترجیح داده تا سن 43 سالگی همچنان مجرد بماند و ازدواج نکند. این بازیگر اهل همدان که از سال 1378 تاکنون در دنیای بازیگری حضور فعال دارد، در بسیاری از فیلم و سریال های ایرانی بازی کرده و بارها او را روی پرده سینما دیده ایم.

 

مصطفی زمانی

مصطفی زمانی که اکثر ایرانیان او را با نقش “یوزارسیف” در سریال یوسف پیامبر و “فرهاد” در سریال شهرزاد می شناسند، از دیگر بازیگران خوش چهره و جذاب ایرانی است که هنوز در سن 40 سالگی مجرد بوده و تصمیم به ازدواج نگرفته است. این بازیگر اهل گیلان از سال 1383 وارد دنیای بازیگری شده و تاکنون به یکی از معروف ترین بازیگران سینما و تلویزیون ایران تبدیل شده است.

 

الناز شاکردوست

الناز زیبای سینمای ایران که یکی از با استعداد ترین بازیگران زن ایرانی بوده و موفق به دریافت جایزه سیمرغ شده است، در سن 38 سالگی مجرد بوده و گویی تصمیم به ازدواج هم ندارد. این بازیگر جذاب ایرانی اهل اصفهان که فعالیت خود را در زمینه بازیگری از سال 1380 آغاز کرده، تاکنون در نقش های مشهور و ماندگاری ظاهر شده و پرونده درخشانی دارد. آخرین نقش او یعنی “راحله” در فیلم ابلق از نرگس آبیار مورد تحسین منتقدان و سینما دوستان قرار گرفته است.

 

طناز طباطبایی

مگر می شود کسی به زیبایی، جذابیت و اصالت این بازیگر خوش چهره ایرانی اقرار نکند. طناز طباطبایی که هم اکنون با آخرین نقش خود یعنی “طلا” در سریال یاغی به اوج محبوبیت رسیده، یکی از بازیگران زیبا و با استعداد ایرانی است که در سن 39 سالگی همچنان مجرد بوده و قصد ازدواج ندارد. این بازیگر فعالیت خود را از سال 1379 آغاز کرده و تاکنون در فیلم و سریال های معروف زیادی نقش آفرینی کرده است.

 

مهراوه شریفی نیا

مهراوه شریفی نیا از بازیگران با استعداد زن ایرانی که از سال 1368 و از سنین کودکی وارد عرضه بازیگری شده است. شاید شما هم اولین نقش آفرینی مهراوه را در فیلم “دزد عروسکها” به خاطر داشته باشید. این بازیگر در سن 41 سالگی همچنان مجرد بوده و به نظر می رسد که قصد ازدواج ندارد. مهراوه که در یک خانواده هنرمند به دنیا آمده، پدر و مادرش یعنی محمد رضا شریفی نیا و آزیتا حاجیان از یکدیگر جدا شده اند. یکی از معروف ترین نقش آفرینی های مهرواه شریفی نیا در سریال “کیمیا” و سریال “دل” و سریال “معمای شاه” بوده است.

 

احسان علیخانی

کسی نیست که نداند احسان علیخانی؛ این مجری نام آشنای ایرانی، اهل ازدواج و زندگی متاهلی نیست! مجری معروف مجموعه های تلویزیونی “ماه عسل” و “عصر جدید” که این روزها با کارگردانی “جوکر” به جمع خانواده های ایرانی برگشته، یکی از هنرمندان ایرانی است که در 40 سالگی همچنان مجرد است. هر چند او تاکنون به عنوان بازیگر جلوی دوربین نرفته ولی از سال 1379 تاکنون به عنوان کارگردان، مجری و تهیه کننده تلویزیونی فعالیت داشته است و می توان گفت بدون شک یکی از حرفه ای ترین مجریان ایرانی به شمار می رود.

در این مقاله به معرفی 12 نفر از معروف ترین بازیگران ایرانی بالای 30 سال که هنوز مجرد هستند، پرداختیم. شما طرفدار کدام یک هستید؟ خوشحال می شویم نظرات خود را با ما در میان بگذارید. امیدواریم این مقاله برایتان جذاب بوده باشد. سپاس از اینکه همراهمان هستید.

5 / 5. 1

✍️ دیدگاه کاربران در رابطه با این مطلب

😍 شاید علاقه مند باشید...