برنامه‌ های جذاب قطر برای جام جهانی

📅 ارسال شده در ۸ آبان ۱۴۰۱ - 💬 0 دیدگاه

جام جهانی ۲۰۲۲ می‌تواند یکی از هیجان انگیزترین مسابقات فوتبال مانند هر سال باشد. این مسابقه امسال در کشور قطر برگزار می‌شود. این کشور برنامه‌هایی برای علاقمندان و راه اندازی جو بیشتر فوتبال در نظر گرفته است. قطر ۸ استادیوم در همه شهر‌ها دارد که در هر کدام بازی فوتبال برگزار می‌شود. امسال نیز مانند هر سال تماشاگران زیادی به ورزشگاه جهت تماشای فوتبال می‌روند.

 

برنامه‌های ویژه قطر در جام جهانی

کشور قطر امسال برنامه‌های ویژه ای در جام جهانی تدارک دیده است که شما می‌توانید از آن‌ها مطلع شوید. راه اندازی آژانس برای تسهیل خرید بلیط و رزرو هتل، وجود برنامه‌ها و پکیج‌های تماشایی نیز کار را برای هواداران آسان تر کرده است. و این باعث می‌شود علاوه بر تماشای بازی اقامتی راحت و آسوده داشته باشید.

سوئیت خصوصی برای مسابقات

سوئیت خصوصی امکانات فراوانی برای هواداران دارد. آن‌ها می‌توانند با رزرو و خرید موقت توسط میزبان اقامتی مناسب و انواع امکانات مثل غذا‌های متنوع، نوشیدنی و… هستند. مکان این سوئیت در یکی از بهترین قسمت استادیوم‌ها می‌باشد که بسیار مکان دنج و مناسبی است. این مکان امکاناتی نظیر پارکینگ، استخر دارند و از طرف میزبان هدیه‌ای به عنوان یاد بود به هواداران داده ‌می‌شود.

پاویون مسابقه

در پاویون هیجان انگیز ترین تماشای مسابقات می‌باشد. فضای پاویون دارای دستگاه‌هایی برای رفاه بیشتر شما مانند دستگاه سرمایشی، پکیج و … دارد. و مهمانی ویژه نیز در این مکان دعوت است. برای هواداران سه وعده غذایی کاملا با ارزش و متنوع قرار دارد. این وعده ها همراه نوشیدنی، سالاد، فینگر فود و انواع دسر‌ها سرو می‌شود.

کلاب مسابقات

کلاب یک فضای دوستانه و صمیمی و پرهیجان است که از پرطرفدار‌ترین برنامه های جام جهانی در کشور قطر می‌باشد. در آن با غذاها‌ و‌ امکانات محبوب از تماشاگران پذیرایی می‌شود. در این مکان بلیط جام جهانی رزرو و هدیه‌ای به عنوان یاد بود به هواداران تقدیم می‌شود.

 

تاینی بت VIP اسپانسر ویژه شرط بندی جام جهانی 2022 قطر

 

هتل‌های مجلل قطر

بهترین هتل‌های کشور قطر در جام جهانی در اختیار هواداران قرار می‌گیرد. برای مثال هتل شهر دوحه یک هتل بسیار زیبا و مجلل است که امکانات‌های فراوانی مانند استخر، سونا، مرکز ماساژ و… است. این هتل از لوکس ترین هتل‌های دنیا است. هتل شرایطون گرند از بهترین هتل‌های قطر است که قدمت آن به سال ۱۹۸۲ می‌رسد‌. در این هتل رستوران بزرگی قرار دارد. این هتل در کنار دریا قرار دارد و زمین اکواش، باشگاه بدنسازی و زمین تنیس دارد.

خیمه‌های بوم گردی قطر

این خیمه‌های اقامتی از برنامه‌های ویژه ای است که قطر در نظر گرفته است‌. این خیمه‌ها با بالاترین امکانات در اختیار هواداران قرار می‌گیرد و رفاه آن‌هارا تأمین می‌کند.

استادیوم‌های هیجان انگیز قطر

مسابقات در هشت استادیوم قطر برگزار می‌شود در ادامه با آن‌ها آشنا می‌شویم.

استادیوم احمدبن علی

این استادیوم در شهر الریان با ظرفیت ۴۰ هزار نفر است و در سال ۲۰۰۳ تاسیس شده. در این مکان بازی‌های گروهی  و ابتدایی برگزار می‌شود.

استادیوم ملی لوسیل

این مکان بزرگترین استادیوم قطر است که بیش از ۸۰ هزار نفر ظرفیت دارد و مربوط به سال ۲۰۲۱ است. در این استادیوم مسابقات مرحله فینال برگزار می‌شود. استادیوم۹۷۴, البیت، الثمامه، شهر آموزش و خلیفه از دیگر استادیوم‌های کشور قطر است.

برنامه‌های تیم ملی ایران در جام جهانی 2022

تیم ملی ایران در سه بازی مقابل رقیبات خود قرار می‌گیرد اولین بازی با کشور انگلستان است زمان این بازی ۳۰ آبان می‌باشد. مسابقه بعدی با کشور ولز است و در تاریخ ۴ آذر قرار دارد. بازی سوم بازی هیجان انگیز ایران و آمریکا است که ۸ آذر برگزار می‌شود. در صورت برد ایران تیم ملی با دیگر کشور‌ها مسابقه‌ می‌دهد.

فوتبال یکی از مهیج ترین بازی‌های بین المللی در بین مردم است. قطر در سال ۲۰۲۲ بهترین برنامه‌ها را در نظر گرفته است.

5 / 5. 1

✍️ دیدگاه کاربران در رابطه با این مطلب

😍 شاید علاقه مند باشید...