‎آیا کینگ چارلز پادشاه انگلستان یک خون آشام است؟!

📅 ارسال شده در ۱۳ اسفند ۱۴۰۱ - 💬 1 دیدگاه

آیا چارلز سوم خون آشام است؟

خانواده سلطنتی در طول سال‌ ها تئوری‌ های توطئه زیادی را دیده‌اند. اما، هیچ ‌کدام کاملاً با این ایده که کینگ چارلز واقعاً کیست (یا چیست) قابل مقایسه نیست. برخی بر این باورند که پادشاه یک خون آشام است؛ بله، درست است، یک خون آشام.

در سال 2011، شاهزاده چارلز یک برنامه تلویزیونی را با الهام از شیفتگی و علاقه او به ترانسیلوانیا رومانی تبلیغ کرد. او رابطه خود را با شاهزاده رومانیایی قرن پانزدهم، ولاد شمشیر باز معروف به کنت درکولا، که الهام‌ بخش داستان «دراکولا» در سال 1897 برام استوکر بود، فاش کرد. با این حال، شاهزاده ولز علاقه ای به مکیدن خون ندارد.

به گزارش CBS، پادشاه شجره نامه خود را لمس کرد که رابطه او با شاهزاده بدنام را ثابت می کند. شاهزاده چارلز از پیوند خونی خود با ولاد کنت دراکولا برای ترویج منافع خود در آینده کشور و تمرکز بر حفاظت از جنگل های آن استفاده کرد. او حتی یک خانه در ترانسیلوانیا دارد!

البته، خون آشام ها در واقع واقعی نیستند، که نظریه توطئه را کاملاً خنده دار می کند. جدای از شجره نامه آنها، شاهزاده چارلز و ولاد شمشیرباز شباهت زیادی با هم ندارند. از این گذشته، شاهزاده رومانیایی به خاطر سادیسم و ​​شکنجه با ده ها هزار قربانی مشهور بود. شاهزاده چارلز دقیقاً به دلیل اعدام های عذاب آور معروف نیست.

مجله New Idea یک بار اشاره کرد که شاهزاده چارلز آن زمان ممکن است یک خون آشام باشد. در واقع، این نظریه به رابطه خویشاوندی فرضی او با ولاد شمشیر که از پورفیری رنج می برد، اشاره دارد. شایعات را کنار بگذاریم، حقیقت این است که این شرایط فرد را خون آشام نمی کند، بلکه پوست را نسبت به خورشید حساس تر می کند. چارلز تأیید کرده است که با پسری که برام استوکر، خون آشام ادبی خود دراکولا را بر اساس او بنا کرده است، نسبت خویشاوندی دارد.

 

تئوری های توطئه خانواده سلطنتی

تمایلات خون آشام شاهزاده چارلز (یا فقدان آن) تنها تئوری توطئه خانواده سلطنتی نیست. در زیر، برخی از شایعات عجیب و غریب در مورد خانواده سلطنتی را بیابید.

 

ملکه الیزابت اول مرد بود

برخی از نظریه پردازان توطئه معتقدند ملکه الیزابت اول در واقع یک مرد بوده است. به لطف رهبری چشمگیر، هوش و عادات مالی او، برخی فکر می کنند که حاکم سابق در واقع یک زن نبوده است. افسانه حاکی از آن است که بانوی الیزابت جوان مریض شده و در اقامتگاه خانواده اش در بیزلی انگلستان می میرد. هنگامی که پدرش، پادشاه هنری هشتم وارد شد، خدمتکاران از اعدام می ترسیدند، بنابراین لباس الیزابت را به پسری از محله پوشاندند. با این حال، این نظریه تبعیض آمیز با شواهد رد شده است.

 

شاهزاده چارلز و پرنسس دایانا یک دختر مخفی دارند

بیچاره شاهزاده چارلز؛ به نظر می رسد او همیشه در مرکز بحث و جدل است. در حالی که این تئوری توطئه کاملاً ممکن است، بسیاری دریافته اند که ایده پرنسس دایانا و دختر مخفی شاهزاده چارلز از یک داستان تخیلی سرچشمه می گیرد.

به طور خلاصه، این نظریه نشان می دهد که قبل از ازدواج پرنسس دایانا با پرنس چارلز، ملکه الیزابت او را مجبور به انجام آزمایش باروری کرد. ظاهراً تخمک ها بدون اطلاع آنها با اسپرم شاهزاده چارلز بارور شده و از طریق IVF در همسر پزشک دایانا کاشته شده است. نام دختر مورد ادعا سارا است و در یک شهر کوچک نیوانگلند در ایالات متحده مخفی شده است. به نظر می رسد این توطئه بر اساس رمان نانسی ای رایان، ناپدید شدن اولیویا باشد.

 

ملکه الیزابت یک فرازمینی است

تئوری های توطئه راهی برای عجیب و سریع شدن دارند و این یکی نیز از این قاعده مستثنی نیست. دیوید ایک، گزارشگر سابق BBC Sports معتقد است که برخی از قدرتمندترین افراد جهان، از جمله ملکه الیزابت، نوعی خزنده بیگانه به نام Annunaki، با نام مستعار “فرد مارمولکی” هستند.

 

کینگ چارلز کیست؟

پادشاه چارلز سوم، که قبلاً به عنوان شاهزاده ولز شناخته می شد، در سال 1948 به دنیا آمد و با به قدرت رسیدن ملکه الیزابت دوم در سال 1952، وارث آشکار شد.

او علاوه بر وظایف رسمی و تشریفاتی خود در بریتانیا و خارج از کشور به عنوان شاهزاده ولز، برای چندین دهه به تمام زمینه های زندگی عمومی علاقه شدید و فعال داشته است. پادشاه در طول 40 سال در تاسیس بیش از 20 موسسه خیریه از جمله The Prince’s Trust، The Prince’s Foundation و The Prince of Wales’s Charitable Fund (PWCF) نقش اساسی داشته است.

وی با بسیاری از سازمان ها همکاری نزدیک داشته است و به طور عمومی از طیف گسترده ای از اهداف مربوط به محیط زیست، جوامع روستایی، محیط ساخته شده، هنر، مراقبت های بهداشتی و آموزش حمایت کرده است.

در لحظه مرگ ملکه، تاج و تخت بلافاصله و بدون تشریفات به وارث، چارلز، شاهزاده سابق ولز رسید.

این اولین تصمیم سلطنت پادشاه جدید بود. او می توانست از بین چهار نام خود انتخاب کند؛ چارلز فیلیپ آرتور جورج.

او تنها کسی نیست که با تغییر عنوان مواجه است. شاهزاده ویلیام و همسرش کاترین اکنون دوک و دوشس کورنوال و کمبریج هستند و پادشاه به آنها لقب شاهزاده و پرنسس ولز را اعطا کرده است.

همچنین عنوان جدیدی برای همسر چارلز، کامیلا، وجود دارد که همسر ملکه می شود، همسر اصطلاحی است که برای همسر پادشاه استفاده می شود.

4.6 / 5. 13

✍️ دیدگاه کاربران در رابطه با این مطلب

دیدگاه کاربران
باران در 1402/02/21 گفته:

حالا تو چرا اینقدر واسه پرنس چارلز خوش رقصی میکنی و تو هر یه جمله ده بار تبرئه اش میکنی؟ 🤔🤔🤔

😍 شاید علاقه مند باشید...