آموزش بازی باک دایس Buck Dice

📅 ارسال شده در ۳۰ آبان ۱۴۰۱ - 💬 0 دیدگاه

وقتی گروهی از بچه‌ها در سنین و مهارت‌های مختلف دور هم جمع می‌شوند تا یک بازی را انجام دهند، گاهی اوقات بهترین انتخاب یک بازی با شانس است. بازی باک دایس (Buck Dice) یک بازی ساده است که از سه تاس استفاده می کند و هر تعداد بازیکن می توانند آن را بازی کنند.  این بازی نیاز به مهارت ندارد زیرا برنده و بازنده صرفاً با انداختن تاس تعیین می شوند.

با این حال، هنوز هم سرگرم کننده است!

یک دور بازی تاس باک می‌تواند خیلی سریع پیش برود، و آن را به یک بازی خود به خودی عالی برای آن لحظات بین‌المللی تبدیل می‌کند. هر چند باید مراقب باشید! از آنجایی که بسیار سریع است، ممکن است بچه های شما بخواهند بارها و بارها آن را بازی کنند.

 

مقدمه ای بر BUCK DICE

هدف:

با کسب 15 امتیاز از بازی خارج شود  آخرین بازیکن باقی مانده که به امتیاز 15 نرسیده است می بازد.

وسایل مورد نیاز:

3 تاس. آن ها را به اشتراک بگذارید، یا به هر بازیکن تاس خود را بدهید.

2 بازیکن یا بیشتر

مداد و کاغذ برای ثبت امتیاز

ترتیب بازی و “شماره باک” را تعیین کنید:

هر بازیکن یک تاس می اندازد، بالاترین امتیاز اولین بازیکن است. پایین ترین رول شماره امتیاز یا “Buck Number” است.

Buck Dice یک بازی ساده است که گیمرها در هر سنی می توانند از آن لذت ببرند. هدف این است که هر چه سریعتر 15 امتیاز کسب کنید. پس از کسب 15 امتیاز، از بازی خارج می شوید. آخرین بازیکن باقی مانده بازنده است. دور بعدی از آن ها آغاز می شود! اگر با خانواده بازی می کنید، می توانید قرار بگذارید تا بازنده ظرف ها را بشوید.

 

پیشنهاد میکنیم پردرآمد ترین بازی کازینویی ایران یعنی بازی انفجار را هم بررسی کنید!

 

بازی باک دایس (تاس)

بازی Buck Dice را با پرتاب هر سه تاس شروع کنید. هر کسی که بالاترین مجموع را به دست آورد اول می رود. بالاترین مجموع بعدی دوم می شود. اگر تساوی وجود داشت، با تاس انداختن دوباره تساوی را از بین ببرید. بالاترین مجموع رتبه بعدی را در ترتیب نوبت کسب می کند.

بازیکنی که آخرین بار می رود می تواند برای تعیین شماره باک، رول کند. شماره باک بسیار مهم است و بازیکنان سعی می کنند آن عدد را به دست آورند.  چرخاندن عدد باک راه اصلی کسب امتیاز در این بازی است.

یک بازیکن با انداختن هر سه تاس نوبت خود را می گیرد. در اینجا نتایج احتمالی وجود دارد:

یک بازیکن یک عدد باک می زند. آنها یک امتیاز کسب می کنند و دوباره هر سه تاس می اندازند.

یک بازیکن دو باک می زند. آنها دو امتیاز کسب می کنند و دوباره هر سه تاس می اندازند.

یک بازیکن سه باک می زند. به این نوع بیگ باک گفته می شود. آن بازیکن 15 امتیاز می گیرد و به طور خودکار از بازی خارج می شود.

یک بازیکن سه عدد از یک عدد را می زند و آن عدد باک نیست. این یک جفتک کوچک نامیده می شود و ارزش آن 5 امتیاز است. نوبت بازیکن که تمام شد آنها تاس را به بازیکن بعدی می دهند.

بازیکنی تاس می اندازد، سه عدد یکسان دریافت نمی کند، و یک باک نمی اندازد. در این مرحله نوبت بلافاصله تمام می شود. آنها تاس را به بازیکن بعدی می دهند.

بازی Buck dice  به این صورت ادامه می یابد تا زمانی که تنها یک بازیکن باقی بماند. آن بازیکن می بازد.

 

برد در بازی باک دایس (باک تاس)

وقتی بازیکنی دقیقاً 15 امتیاز کسب کند، از بازی خارج می شود. اگر یک بازیکن مجموعاً بیش از 15 کسب کند، رول حساب نمی شود. امتیاز آنها ثابت می ماند، و بازیکن اگر حداقل یک باک بزند دوباره رول می کند.

به عنوان مثال، اگر یک بازیکن امتیاز 14 داشته باشد و آنها دو باک داشته باشند، 2 امتیاز را کسب نمی کنند زیرا این باعث می شود امتیاز آنها 16 شود. امتیاز آنها در 14 باقی می ماند و آنها دوباره می چرخند.

اگر در هر زمان بازیکنی بیگ باک بزند، بدون در نظر گرفتن امتیازشان به طور خودکار از بازی خارج می شوند.

آخرین بازیکنی که در بازی باقی می ماند بازنده است.

5 / 5. 1

✍️ دیدگاه کاربران در رابطه با این مطلب

😍 شاید علاقه مند باشید...