رابطه آنجلینا جولی و برد پیت: از ازدواج تا طلاق

📅 ارسال شده در ۴ آبان ۱۴۰۱ - 💬 0 دیدگاه

محتوا

23 آگوست 2014: آنجلینا جولی و برد پیت در یک مراسم صمیمی و کوچک ازدواج کردند.

می توان گفت این جشنی بسیار جذاب بود که طرفداران در سر تا سر دنیا منتظرش بودند و برای این لحظه ی با شکوه لحظه شماری می کردند!

 پیت و جولی در 23 آگوست 2014 به همراه 20 نفر از نزدیکترین دوستان و بستگان خود، از جمله شش فرزندشان، ازدواج کردند. البته شاید این موضوع را بدانید که هر 6 بچه ی نام برده شده بچه های حقیقی این افراد نیستند و اکثرا به فرزند خواندگی قبول شده اند که البته این کار این زوج همیشه مورد تقدیر افراد دیگر بوده است!

 PEOPLE گزارش داد که جولی با پسران بزرگش مادوکس و پکس در راهرو قدم زد، در حالی که زاهارا و ویوین راهرو را گلباران کردند و شیلو و ناکس حلقه را به همراه داشتند.  این زوج برای کیک عروسی خود از یک نانوا بسیار خاص استفاده کردند: Pax.

 این زوج به PEOPLE گفتند: «برای ما مهم بود که روز آرام و پر از خنده باشد.  “این یک روز خاص برای به اشتراک گذاشتن با فرزندانمان و زمان بسیار شادی برای خانواده ما بود.”

جولی اعلام کرد که لباس عروسی او توسط خیاط آتلیه ورساچه لوئیجی ماسی و همراه با فرزندانش طراحی شده است.  لباس او با نقاشی های هنری بچه ها تزیین شده بود.

 

29 آگوست 2014: برد پیت و آنجلینا جولی فیلم کنار دریا را در ماه عسل خود ساختند.

پیت و جولی تجارت را با لذت در آمیختند. این زوج تازه ازدواج کرده بیشتر تعطیلات خود را صرف فیلمبرداری By the Sea کردند که در آن زوجی را به تصویر می کشند که شیفتگی جنسی نسبت به همسایگان خود پیدا می کنند. این درام سکسی اولین باری بود که پیت و جولی بعد از آقا و خانم اسمیت در سال 2005 با هم روی پرده کار کردند. اتفاق خاص تر این بود که جولی فیلم را نوشت و کارگردانی کرد.

5 نوامبر 2015: برد پیت و آنجلینا جولی روی فرش قرمز در اولین نمایش By the Sea راه می روند.

در اولین اکران فیلم By the Sea در لس آنجلس، پیت و جولی دست در دست هم روی فرش قرمز رفتند. پیت یک کت و شلوار مشکی پوشید در حالی که جولی یک لباس سفید بدون بند که با جواهرات تزیین شده بود به تن داشت.

20 سپتامبر 2016: آنجلینا جولی درخواست طلاق از برد پیت کرد

جولی مدت کوتاهی پس از دومین سالگرد ازدواجشان، در 20 سپتامبر 2016 از پیت درخواست طلاق داد. او به اختلافات حل ناپذیر اشاره کرد و خواستار حضانت فیزیکی شش فرزندشان و ملاقات برای پیت شد. جولی درخواست حمایت فرزند یا همسر نکرد.

وکیل جولی گفت: «آنجلینا جولی پیت درخواست انحلال ازدواج داده است. این تصمیم برای سلامت خانواده گرفته شده است. او در حال حاضر اظهار نظری نخواهد کرد و از خانواده می خواهد که در این زمان سخت حریم خصوصی خود را حفظ کنند.»

پیت در بیانیه‌ای به مردم گفت: «من از این موضوع بسیار ناراحت هستم، اما چیزی که اکنون بیش از همه مهم است، سلامتی بچه‌های ماست. من با مهربانی از مطبوعات می‌خواهم که در این دوران چالش‌برانگیز فضایی را که شایسته آنهاست در اختیار آنها بگذارند.»

 

13 آوریل 2019: برد پیت و آنجلینا جولی از نظر قانونی مجرد هستند

تقریباً سه سال پس از اینکه جولی برای اولین بار درخواست طلاق داد، او و پیت به طور قانونی توسط یک قاضی طلاق گرفتند. در چند سال گذشته، پیت و جولی در حال مذاکره در مورد حضانت فرزندان خود و تقسیم امور مالی آنها بودند.

 

23 ژوئیه 2021: برد پیت در میان پرونده حضانت با آنجلینا جولی، زمانی را که قبلاً با بچه ها اعطا شده بود از دست داد

در ماه مه 2021، قاضی جان اودرکرک به پیت وقت بیشتری با پنج فرزند خردسال خود و جولی داد. با این حال، تنها دو ماه بعد، این تصمیم پس از اینکه هیئتی متشکل از سه قاضی، اودرکرک را به دلیل نقض “تعهدات اخلاقی خود” از پرونده رد صلاحیت کرد، لغو شد.

اودرکرک، که به عنوان قاضی موقت این زوج خدمت می کرد، روابط تجاری خود با وکیل پیت را فاش نکرد و جولی استدلال کرد که این می تواند احکام او را مغرضانه کند.

یک منبع نزدیک به این بازیگر به PEOPLE گفت: «برد معتقد است شواهد زیادی وجود دارد که وضعیت فعلی برای بچه‌ها خوب نیست.»

 

4 سپتامبر 2021: آنجلینا جولی در مورد جدایی خود از برد پیت صحبت می کند.

پنج سال پس از درخواست طلاق از پیت، جولی با مجله The Guardian’s Weekend درباره تصمیم خود برای پایان دادن به ازدواجشان صحبت کرد. او گفت: «من از آن دسته افرادی نیستم که به راحتی بتوانم تصمیم بگیرم. خیلی طول کشید تا در موقعیتی قرار گرفتم که احساس کردم باید از پدر فرزندانم جدا شوم.»

این نشریه همچنین از بازیگر برنده اسکار پرسید که پنج سال گذشته چه تاثیری بر او داشته است که او پاسخ داد: «چیزهای زیادی وجود دارد که نمی توانم بگویم.»

 

6 اکتبر 2021: آنجلینا جولی سهام خود را در شراب سازی که با برد پیت مشترک بود می فروشد

این بازیگر سهام خود را در ملک و شراب سازی فرانسوی 164 میلیون دلاری که با پیت خریده بود به Tenute del Mondo، بخش شراب گروه Stoli فروخت. بر اساس اسناد دادگاه که توسط PEOPLE به دست آمده است، جولی یک ماه قبل از معامله، اجازه فروش سهام خود را صادر کرده است. جولی قبلاً هنگام تلاش برای فروش سهام خود به دلیل طلاق مداوم او و پیت با مشکلاتی روبرو شده بود.

‏Tenute del Mondo 50 درصد از املاک Château Miraval را از جولی به مبلغی نامشخص خریداری کرد.

 

2022: برد پیت از آنجلینا جولی به دلیل فروش سهامش در تجارت شراب شکایت کرد و او را متهم به آسیب رساندن به شهرت شرکت کرد

سرمایه گذاری تجاری سابق پیت و جولی در مرکز دعواهای حقوقی این زوج سابق بوده است. در واکنش به فروش سهام جولی در Château Miraval در سال 2021، پیت در فوریه 2022 از همسر سابق خود شکایت کرد و ادعا کرد که او توافق قبلی را نقض کرده است.

بر اساس اسناد قانونی به دست آمده توسط PEOPLE، پیت ادعا کرد که جولی قبل از فروش سهام خود به گروه Stoli، اجازه دریافت نکرده است، علیرغم توافق آنها که هیچکدام این کار را بدون تأیید شخص دیگر انجام نمی دهند.

در پرونده جدید دادگاه در 6 ژوئن 2022، پیت بیشتر جولی را متهم کرد که با فروش سهام خود به یک “غریبه” به شهرت تجارت شراب آسیب رسانده است. بازیگر The Lost City مدعی شد که جولی عمداً با فروش نیمی از کسب و کار خود به دنبال آسیب رساندن به او بوده است.

تیم حقوقی پیت همچنین نوشت که میراوال پروژه این بازیگر است که با کار او «به یک تجارت جهانی چند میلیون دلاری و یکی از معتبرترین تولیدکنندگان شراب گل سرخ در جهان تبدیل شد». پیت همچنین جولی را متهم کرد که “هیچ چیزی در موفقیت میراوال” سهیم نیست.

 

آگوست 2022: PEOPLE اسناد FBI را در مورد حادثه هواپیمای آنجلینا جولی و برد پیت در سال 2016 به دست آورد

جولی در بحبوحه نبرد مستمر حضانت با پیت، تحت عنوان “جین دو” ناشناس، درخواست کرد که اسناد FBI در مورد حادثه هواپیمای خصوصی خانواده اش در سال 2016 تحت قانون آزادی اطلاعات در اختیار او قرار گیرد.

‏PEOPLE اسناد بسیار ویرایش شده را به دست آورد که جزئیات جدیدی از درگیری ادعایی 14 سپتامبر 2016 را ارائه می کرد، چند روز قبل از اینکه جولی درخواست طلاق بدهد.

بر اساس گزارش FBI، پیت ظاهراً جولی را در طول پرواز خصوصی از فرانسه به لس آنجلس گرفته و تکان داده، او را به دیوار هل داده و به سقف هواپیما مشت زده است. او همچنین ادعا کرد که پیت روی او آبجو ریخت.  هنگامی که جولی گفت که به نظر می‌رسد که پیت قصد دارد به یکی از فرزندانشان حمله کند، جولی بازوهای خود را به شکل خفه کردن به دور گردن پیت حلقه کرده است.

جولی گفت که پیت در حال «تبدیل شدن به یک هیولا» بود، زیرا او هیجان زده شده بود و مانند یک هیولا رفتار کرد و بر سر آنها فریاد زد. او افزود که او و بچه‌هایش شکه شده‌اند و گفت که آن ها همچنین ترسیده و نمی‌دانستند چه کار کنند. جولی همچنین مدعی شد که اقدامات او باعث شده او در هواپیما احساس “گروگان” کند.

دپارتمان خدمات کودک و خانواده لس آنجلس تحقیقات خود را در مورد این حادثه در نوامبر 2016 به پایان رساند و هیچ یافته ای از آزار و اذیت نداشت. FBI نیز در آن ماه تحقیقات خود را بدون هیچ اتهامی به پایان رساند. پیت هرگونه سوء استفاده را رد کرد.

 

7 سپتامبر 2022: آنجلینا جولی ادعا کرد که براد پیت نقشه ای متفکرانه برای تصرف کنترل کارخانه شراب سازی آنها داشته است.

 پس از اینکه پیت در فوریه 2022 از جولی به دلیل فروش سهامش در Château Miraval شکایت کرد، ستاره Tomb Raider شکایتی متقابل ارائه کرد که همسر سابق خود را به “راه اندازی یک جنگ انتقام جویانه علیه خود” متهم کرد.

این شکایت توسط Nouvel – یک تجارت که توسط جولی تاسیس شده است، تنظیم شده است. این شرکت به دنبال غرامت بیش از 250 میلیون دلار است و ادعا می کند که پیت پس از طلاق این زوج در سال 2016 طرح موفقی را برای به دست گرفتن کنترل Château Miraval طراحی کرده است.

 

13 اکتبر 2022: برد پیت می گوید مجسمه سازی در بهبوحه جدایی از آنجلینا جولی “موجب شادی” بود

پیت اکنون یک هنرمند به تمام معناست. ستاره Fight Club مجسمه سازی را انتخاب کرد؛ یک راه خلاقانه که به او کمک کرده تا در دوران سختی، از جمله طلاقش از جولی، بگذرد.

5 / 5. 1

✍️ دیدگاه کاربران در رابطه با این مطلب

😍 شاید علاقه مند باشید...