بلا حدید فقط با رنگی که برروی بدنش اسپری شد روی صحنه رفت

📅 ارسال شده در ۱۳ مهر ۱۴۰۱ - 💬 0 دیدگاه

این لباس چسبناک به معنای واقعی کلمه روی بدن بلا حدید اسپری شد!

 کوپرنی در پاریس جادو کرد. مجموعه بهار/تابستان ۲۰۲۳ آن به دلایل زیادی باید خاطره‌انگیز باشد، اما یک رویداد منحصر به فرد تضمین کرد که این کالکشن یکی از مجموعه های به یاد ماندنی باشد: لحظه‌ای که لباس روی بدن بلا حدید  اسپری شد. این فینال شوی مد کوپرنی در 30 سپتامبر بود، یک مراسم بسیار شیک و سرشار از لباس‌های ساتن براق و افراد مشهور – کایلی جنر در آن حضور داشت – و صادقانه بگویم، حضور کایلی برای تبدیل این مجموعه به یک مجموعه عالی کافی بود، اما این برندی که در پشت چکمه های جین  و کیف دستی های شیشه ای ،با امضای مشترک افرادی مانند کیم کارداشیان، کافی نیست.

 

بنابراین، همه چیز از آنجا شروع شد که بلا حدید که به سختی این  لباس را پوشیده بود، وارد محل برگزاری کوپرنی شد و به آرامی به سمت سکویی رفت که دو کارشناس روی آن نشسته بودند. آنها چیزی مثل یک سمپاش هوا را به سمت سوپر مدل نشانه رفته و ماشه را می کشند. آنچه بعد اتفاق می افتد همان چیزی است که من معتقدم آنها آن را “جادوی مد” می نامند. لایه‌ روی لایه‌های سیلیکون مانند از لوله تفنگ‌های اسپری بیرون می‌آید و حدید را در ماده‌ای می‌پوشاند که در نهایت به شکل یک لباس در می آید. و این یک لباس واقعی بود که به آرامی  تماشاگران را متعجب کرد. هنگامی که لباس  تمام شد، یک دستیار لباس را برش می‌دهد تا امکان حرکت را فراهم کند و گویی می‌خواهد نشان دهد که این لباس واقعاً یک لباس است و نه فریبکاری، بند‌ها را از روی شانه‌های حدید برمی‌دارد. تماشاگران به سرعت به شباهت‌های بین نمایش مبتکرانه کوپرنی و نمایش افسانه‌ای بهار/تابستان 1999 الکساندر مک‌کوئین اشاره کردند، که در آن مدل شالوم هارلو لباس سفیدی پوشیده بود که با توپ‌های رنگ چرخشی رنگ‌آمیزی شده بود. و این در واقع واضح ترین خط میانی است. اما این شیرین کاری همچنین ارائه‌های شاخصی از شومن‌های مد تاریخی مانند حسین چالایان و ایسی میاکه را به یاد می‌آورد، طراحان درخشانی که می‌توانند تماشایی را با مواد ترکیب کنند. با این کار کوپرنی می تواند به جایگاه آنها صعود  کند. و برای روشن بودن، این تکنیکی نیست که کوپرنی برای تولید پوشاک انبوه خود از آن استفاده خواهد کرد، بلکه یک امر منحصر به فرد است که باید آن را ببینید. در واقع، به همان اندازه که این لحظه شگفت‌انگیز است، مشکل کوچکی ایجاد می‌کند: چگونه برچسب مستقل در فصل آینده به برتری می‌رسد؟

 

بلا حدید: از لباس های سفید تنگ تا لباس های رسمی در این مرحله، توانایی بلا حدید برای درآوردن هر لباسی کاملاً نمایان است. او را در یک کیسه زباله آغشته به سطل زباله و یک جفت از آن کفش‌های کتانی بالنسیاگا پاریس بیاندازید و او همچنان می‌تواند مانند یک زن خودساخته و شیک ظاهر شود. منظور این است که بالاخره او یک سوپر مدل است، بنابراین باید بخشی از شرح شغلش باشد، درست است؟ به هر حال، خواه تمایل او به لباس‌های سفید تنگ باشد یا جوراب‌های بلند، حدید تقریباً ناخواسته در سبک خیابانی پیشتاز است، بدون اینکه  اعتراضی کند. برای من  جالب است که : هرگز کسی را نشناختم – مدل یا غیر مدل – که توانایی بی‌دردسری برای ایجاد چنین طیف وسیعی از ظاهرها را داشته باشد، آخرین آن‌ها لباس رسمی او در مهمانی بعد از نمایش باربری بود. در The Twenty Two لندن. حدید که بدون توجه به زمان روز به عینک آفتابی خاص خود مجهز شده بود – که اوایل روز در نمایشگاه باربری تغییر برنامه ریزی شده SS23 پیاده روی کرد – از تاکسی لندن خارج شد که یک کت چرم تا مچ پا، یک پیراهن سفید شفاف و کراوات مشکی برای شرکت پوشیده بود. . چیزی در امتداد خطوط Matrixmeets Men in Black، لباس رسمی و در عین حال دست کم حدید بسیار متفاوت از حال و هوای سفید و چسبان ذکر شده است که او اخیراً در حال تکان است، اما نمونه درخشان دیگری از توانایی او در پوشیدن هر چیزی به معنای واقعی کلمه است. راز او هر چه باشد (ما هرگز متوجه نخواهیم شد)، او به وضوح این کار را به درستی انجام می دهد. چون اگر در حال پرسه زدن با یک جفت کتانی تنگ دیده می شدم، احتمالاً بی سر و صدا به رختخواب می روم، یا بدتر از آن: دستگیر می شدم. در هر صورت، نیمه تمام نمی شود.

 

آیا بلا حدید می‌تواند پوشیدن لباس‌های سفید و چسبان را در فضای عمومی به یک مد تبدیل کند؟

 آیا تا به حال آن یک رویا را دیده اید که وقتی متوجه شدید که فقط لباس زیر خود را پوشیده اید، روی صحنه می روید و می خواهید یک سخنرانی ارائه دهید؟ برای بسیاری از افرادی که از سخنرانی در جمع وحشت دارند، این یک کابوس واقعی است. برای بلا حدید، آن روز دوشنبه است. این مدل در 19 سپتامبر در حال قدم زدن در منهتن با دوست پسرش مارک کالمن دیده شد، با لباسی که از نظر فنی فقط لباس زیر نیست، اما مطمئناً شبیه آن است. علیرغم آب و هوای بد، حدید و کالمن در ملزومات قبل از پاییز قرار گرفتند، که برای حدید شامل یک ژاکت موتوری چرمی مراسم افتتاحیه و آن دسته از UGG های پلتفرمی است که در حال حاضر همه به آن علاقه دارند – خواهر جیجی حدید هنگام راه اندازی مهمان خود در رزیدنس، همان چکمه ها را می پوشید. برند در هفته مد نیویورک چند روز قبل. اما UGG ها به تنهایی برای بلا، که بی وقفه به لباس های مدل خارج از وظیفه اختصاص دارد، کافی نیستند. به طور جدی، افراد کمی مانند او این کار را انجام می دهند، به طوری که حدید به تنهایی روندها را بدون حتی پا گذاشتن روی کت واک ایجاد کرده است. حدید همچنین گرایش‌های مختلف لحظه‌ای، مانند جوراب‌های بلند تابستان ۲۰۲۲ و جوراب‌های بلند نایک را بدون توجه به مناسبت، تسریع کرده است. اما برگردیم به الان چیزی که نظرم را جلب کرد این بود که حدید سایه های اسپرت و تی شرت لگو خود را با یک شلوارک ریز ست کرد. اینها ران‌خراش‌هایی نیستند که مرد در حال حرکت دونالد گلاور نشان می‌دهد و نه شورت دوچرخه‌های الاستیک بلندی هستند که حدید در گذشته بارها با بلیزرها ترکیب کرده است.

 

نه، این شورت، فوق کوتاه و کمر کشدار، بیش از هر چیز دیگری شبیه سفیدهای تنگ است. توجه داشته باشید که این دیس نیست، بلکه یک مشاهده صرف است (و، بله، واضح است که اینها شلوارک هستند و در واقع لباس زیر نیستند). برای کمدهای پیشرفته‌ای مانند حدید، این چیزها، که اکثر ما افراد عادی هرگز نمی‌توانیم تصور کنیم وارد آن‌ها شویم، صرفاً چالش‌هایی هستند که باید آن‌ها را درست کرد. مطمئناً شلوارک با رنگ سفید بودن و به سختی رنگ آمیزی یک چالش را ایجاد می کند، اما کمی گشاد نیز هستند که حس راحتی غیرمعمول و به نسبت پویا را ایجاد می کند و تضاد بدی را بین جوراب های بلند حدید و سایز بزرگ ایجاد می کند. چرم حدید لباسی به همان اندازه راحت و جسورانه ابداع کرد، لباسی که در ابتدا رژگونه شبیه ژاکتی است که روی لباس خواب انداخته شده است، اما با بررسی دقیق‌تر نشان می‌دهد که بازی تناسب هوشمندانه‌ای نشان می‌دهد که پاها را بلندتر می‌کند و مکمل تقویت بوت UGG است. هدفی وجود دارد، علی رغم اینکه حدید چقدر بی زحمت به نظر می رسد، و چشم ورزیده او دلیلی است که او می تواند این نوع لباس را آسان جلوه دهد. دوست پسر مارک کالمن نیز به نوبه خود با شلوار غول پیکر سرآشپز گینگهام و سرسره های ALYX x Nike بسیار جذاب به نظر می رسد، اما نمی تواند با شریک زندگی خود مقایسه شود. بلا همینقدر خوبه تصور اینکه شخص دیگری در شلوار کوتاه خود قدم بگذارد تا یک استایل مشابه را انجام دهد، سخت است، اما برای هر کسی که به اندازه کافی شجاع باشد که از آن پیروی کند کلاه بر سر نیست.

5 / 5. 1

✍️ دیدگاه کاربران در رابطه با این مطلب

😍 شاید علاقه مند باشید...