خوشگذرانی ریحانه پارسا و همسر سابق امین حیایی در ترکیه

📅 ارسال شده در ۸ شهریور ۱۴۰۱ - 💬 0 دیدگاه

ریحانه پارسا بازیگر جوان ایرانی که هم اکنون به ترکیه مهاجرت کرده است و مونا بانکی پور همسر سابق امین حیایی که او هم در ترکیه زندگی میکند قرار گذاشته اند. گویا ریحانه و مونا دوستی خوب و صمیمی با هم دارند. پارسا و بانکی پور در ترکیه در کافه ای زیبا یک روز کامل را با همدیگر سپری کردند و از ملاقات خود عکس هایی را از لحظات خوشی خود در اینستاگرام به  اشتراک گذاشتند که باعث نظرات فراوان کاربران اینستاگرام شد.

مونا بانکی پور کیست؟

مونا بانکی پور همان همسر سابق امین حیایی است که در سال ۱۳۷۴ با او ازدواج کرده است. در آن زمان امین حیایی ۲۵ ساله بود و تازه شروع به حرفه بازیگری کرده بود. مونا و ایمن بعد از یکسال بچه دار شده بودند و زندگی آن ها با خوشی و بدی آن ها با بدنیا آمدن یک بچه به طلاق منجر شد و آن دو از هم جدا شدند.  مونا و امین حیایی سر حضانت فرزند خود که نامش دارا است با مشکل مواجه شدند اما بعد از گذر یک مدت امین حیایی بازیگر سینما حضانت فرزندش که نامش دارا می‌باشد را به مادرش مونا بانکی داد.

 

شروع فعالیت بازیگری مونا بانکی پور

مونا بانکی پور بازیگری خود را به طور حرفه ای در سریال معروف و قدیمی خواب و بیدار شروع کرد. کارگردان این سریال مهدی فخیم زاده بود. او در سال ۱۳۸۱ شروع به کار کرد . نقش بانکی پور در فیلم همسر دانیال حکیمی بود. بعد از آن فیلم مونا در فیلم خانه ای در شن در سال ۸۲ بازی کرد. مونا بانکی پور در نهایت بعد از جدا شدن و ماجرای طلاقش از امین حیایی به همراه پسرش دارا از ایران رفت و به ترکیه مهاجرت کرد.

 

شایعه نیلوفر خوش خلق و دارا حیایی پسر امین حیایی

دارا بعد از مهاجرت همراه مادرش به ترکیه به ایران برگشت‌. دارا حیایی در فیلم شعله ور نقش آفرینی کرد و بخاطر انتشار عکس هایش از خود و نیلوفر خوش خلق که همسر جدید امین حیایی است، شایعه شد که مادرش نیز همان نیلوفر خوش خلق می‌باشد. مونا بانکی پور در واکنش به این اخبار گفت‌: من و دارا سال هاست که در کنار هم هستیم. دارا سال هاست که با من و مادربزرگش فرزانه داوری زندگی میکند. ما هم اکنون یک روز هم از هم دور نبودیم. اما متاسفانه نمیدانم چرا این طور برداشت کرده اند که من دارا را به حال خود رها کرده ام اما من بعد از مدت طولانی مهاجرت که از ایران رفتم بخاطر بازیگر شدن دارا پسرم به ایران برگشتم.

 

حواشی مربوط به ریحانه پارسا

ریحانه پارسا حرفه خود را با بازی در سریال پدر شروع کرد. او بسیار سریع رشد کرده و در سینمایی هایی مانند خوب بد جلف بازی کرد. ریحانه پارسا مدتی بعد از ایران مهاجرت کرده است و در کلیپ شادمهر نیز نقش مدل را ایفا کرد. این بازیگر حواشی زیادی دارد و این باعث میشود که بیشتر کاربران و رسانه ها او را کسی خطاب کنند که به دنبال توجه است. حواشی زیادی در رابطه با او از قبیل ازدواج با مهدی کوشکی، رابطه به پویان مختاری، کشف حجاب او، روابط ریحانه پارسا و سایت شرط بندی شادمهر عقیلی و…. نیز وجود دارد. به طوری که این رو روز ها ریحانه پارسا یکی از پر حاشیه ترین سلبریتی دنیای مجازی است به طوری که حاشیه ها و اخبار شدید او باعث ایجاد منتقدان فراوانی شده است و همچنین باعث شده که او به سرعت افزایش فالوور داشته باشد. این جذب دنبال کننده بعد از کشف حجاب او در لایو پر حاشیه اتفاق افتاد.

قرار گذاشتن مونا بانکی پور و ریحانه پارسا باعث ایجاد حواشی شده و کاربران مختلف در اینستاگرام نظرات خود را ارسال کرده اند.

5 / 5. 1

✍️ دیدگاه کاربران در رابطه با این مطلب

😍 شاید علاقه مند باشید...