بازی های آنلاین که به شما پول می دهند: بازی و کسب درآمد!

📅 ارسال شده در ۲۰ دی ۱۴۰۱ - 💬 0 دیدگاه

معرفی بازی های آنلاین که به شما پول می دهند

به دنبال کسب درآمد از راه سرگرم کننده هستید؟ در اینجا 17 برنامه بازی وجود دارد که با انجام کاری که دوست دارید به شما پول  می پردازند. این برنامه ها برای بازی کردن به شما پول می دهند. چه یک گیمر باشید و به دنبال راهی برای کسب درآمد  باشید ، چه  فقط بخواهید  سرگرمی داشته باشید، دریافت پول برای انجام این بازی ها حتما برایتان لذت بخش خواهد بود. این برنامه‌ها در دستگاه‌های اندروید یا آیفون موجود هستند و می‌توانید از طریق PayPal، کارت‌های هدیه، ویزا کارت‌های پیش پرداخت و چک پول دریافت کنید.

 

نحوه کسب درآمد از بازی های آنلاین

راه های زیادی برای کسب درآمد اینترنتی وجود دارد. برخی کانال های یوتیوب ایجاد کرده اند. برخی شروع به وبلاگ نویسی کرده اند. همچنین ممکن است در مورد افرادی شنیده باشید که با بازی کردن و ارسال ویدیوهایی از بازی های ویدیویی خود در پلتفرم های رسانه ای مانند یوتیوب، درآمد کسب می کنند. حتی اگر ویدیوهای خود را در حال انجام بازی های آنلاین برای کسب درآمد پست نمی کنید، می توانید در اوقات فراغت خود در حین انجام بازی های آنلاین در تلفن هوشمند خود درآمد کسب کنید. برای کسب درآمد از طریق بازی کردن، باید اپلیکیشن ها یا سایت هایی مناسب و قانونی پیدا کنید که برای انجام بازی های خود پول واقعی به شما پرداخت کنند. پیش پرداخت نقدی به شما پرداخت نخواهد شد. در عوض، برخی از سایت‌ها یا برنامه‌ها ممکن است از توکن‌های رمزارز مانند یا آنچه این سایت‌ها «سکه» می‌نامند استفاده کنند که می‌توانید آنها را به کارت هدیه و موارد مشابه تبدیل کنید. مطمئن شوید که تحقیقات خود را انجام دهید و برنامه های قانونی و واقعی را پیدا کنید که وقت شما را تلف نمی کنند.

 

بهترین برنامه های بازی که به شما پول و پرداخت می کنند

  1. بازی اشتباه این “برنامه وفاداری ساخته شده برای گیمرها” برنامه ای است که در سال 2017 به عنوان یک پلتفرم شروع به کار کرد که در آن به کاربران برای بازی های ویدیویی پول پرداخت می شود. Mistplay مختص اندروید است و به کاربران خود این فرصت را می دهد که بازی های ویدیویی آنلاین را برای کسب پول اضافی انجام دهند. گیمرها بازی‌ها را بر اساس فهرستی که ارائه می‌شود، نموداری با سایر بازیکنان انتخاب می‌کنند و همچنین پیشنهادات را جستجو می‌کنند. می‌توانید با انجام کارهایی مانند دانلود، آزمایش و انجام بازی‌ها جایزه دریافت کنید. به ازای هر 1500 امتیازی که می توانید کسب کنید یا به دست آورید، 5 دلار دریافت می کنید. این پلتفرم رایگان هر چه بیشتر بازی کنید امتیاز بیشتری به شما می دهد. از این امتیازها می توان برای بازخرید جوایزی که شامل ویزا کارت و موارد مشابه است استفاده کرد.

 

  1. بازی های Skillz با بیش از 30 میلیون بازیکن و 5 میلیون تورنمنت روزانه، پلتفرم Skillz یکی از بهترین ها برای گیمرهای آنلاین در ایالات متحده است. هر ماه بیش از 100 میلیون دلار جایزه دریافت می شود. می‌توانید با بازی‌های زیر (بیشتر در ایالات متحده، کانادا و بریتانیا موجود است) شرکت کنید و کسب درآمد کنید:
  • مکعب بازی یک نفره
  • خاموشی یکنوع بازی شبیه لوتو
  • روز پرداخت استخر
  • دومینو طلا
  • یکنوع بازی شبیه لوتو برنده نقدی
  • Yatzy Cash

لطفا توجه داشته باشید! مسابقات نقدی در بیشتر نقاط جهان در دسترس هستند. مسابقات نقدی در حالت‌های زیر فعال نمی‌شوند: AR، CT، DE، IL، IN، LA، ME، SD. اگر در منطقه‌ای زندگی نمی‌کنید که دارای جایزه است، همچنان می‌توانید رایگان بازی کنید.

  1. Swagbucks Swagbucks که سایت اینترنتی برای کسب درآمد آسان نامیده می شود، سایتی است که پول واقعی و قانونی را در ایالات متحده و کانادا به شما پرداخت می کند. از آن به عنوان یک سایت دریافت پرداخت (GPT) نیز یاد می شود. با استفاده از گوشی هوشمند خود می توانید با عضویت و انجام فعالیت های مختلف آنلاین درآمد کسب کنید. عضویت در این سایت رایگان است و شما از راه های مختلفی درآمد کسب می کنید. می‌توانید برای فعالیت‌های آنلاینی که در آن شرکت می‌کنید، امتیاز یا امتیاز SB (100 امتیاز = 1 دلار) به‌علاوه 10 دلار جایزه ثبت‌نام برای همه کاربران جدید کسب کنید. این فعالیت های آنلاین عبارتند از:
  • تماشای فیلم
  • بازی کردن
  • پاسخ به نظرسنجی ها
  • خرید آنلاین و حضوری
  • غذا خوردن در رستوران ها
  • کمک به خیریه ها
  • جستجو در وب

با تبدیل Swagbucks به موتور جستجوی پیش فرض شما. امتیازهایی که به دست می آورید را می توان برای کارت های هدیه بازخرید کرد. کارت های هدیه آمازون یا پی پال محبوب ترین گزینه های پرداخت هستند.

  1. InboxDollars Inbox Dollars بیش از 60 میلیون دلار به عنوان پاداش به اعضای خود پرداخت کرده است و از سال 2000 شروع شده است. با استفاده از نوار ابزار جستجوی InboxDollars، می توانید 1 دلار درآمد داشته باشید. اگرچه، باید به خاطر داشته باشید که کسب درآمد در نهایت بسته به میزان فعال بودن شما متفاوت است. برای کسب درآمد در Inbox Dollars، نظر خود را به اشتراک بگذارید و در دستگاه های اندروید یا iOS و لپ تاپ خود بازی کنید. اگر فقط 5 تا 10 دقیقه در روز را صرف این کار کنید، می توانید 50 دلار اضافی در ماه هنگام بازی کردن کسب کنید. این برنامه همچنین به شما امکان می دهد با تکمیل نظرسنجی ها، جستجوی وب با استفاده از نوار ابزار InboxDollars، تماشای فیلم ها و غیره پول نقد کسب کنید.
  2. کشی Cashyy یک برنامه بازی رایگان است که می توانید آن را در فروشگاه Google Play برای دستگاه های اندرویدی دانلود کنید. پس از ایجاد حساب کاربری، می توانید بازی های نقدی انجام دهید، ماموریت ها را انجام دهید و در کارهای ساده دیگر شرکت کنید. در ازای آن، سکه‌هایی به دست می‌آورید که می‌توانید برای کارت‌های هدیه محبوب مانند.
  • آمازون
  • Google Play

پلی استیشن و چندین گیفت کارت دیگر همچنین می توانید از طریق پی پال به صورت نقدی بازخرید کنید. بازی‌های Cashy در دسته‌های مختلف از جمله پازل، آرکید، استراتژی، گاه به گاه، اکشن و ماجراجویی قرار می‌گیرند.

 

  1. MyPoints یکی از محبوب‌ترین گزینه‌ها برای کسانی که می‌خواهند پول نقد اضافی کسب کنند، پیوستن یا استفاده از MyPoints است. مانند بسیاری از برنامه‌هایی که قبلاً در مورد آنها صحبت شد، می‌توانید از طریق این پلتفرم با شرکت در نظرسنجی‌های آنلاین، تماشای ویدیو، بازی، شرکت در معاملات محلی و موارد دیگر درآمد کسب کنید. این برنامه رایگان پس از ثبت نام جایزه خوش آمد گویی می دهد. جدای از این، هنگامی که به علامت 700 امتیاز رسیدید، می توانید این امتیازها را برای دریافت یک کارت هدیه 5 دلاری در بیشتر موارد استفاده کنید. بهترین بخش این است که می توانید در نظرسنجی شرکت کنید و فوراً پول نقد کنید. شما می توانید امتیازهای پاداش خود را به این روش ها بازخرید کنید:
  • انتقال پول واقعی به حساب PayPal یا Visa Prepaid و سپس به حساب بانکی شما
  • تبدیل امتیاز به مایل خطوط هوایی با حساب های

United MileagePlus خرید از فروشگاه های شرکت کننده مانند Target این برنامه یکی از برنامه های پاداش خوب موجود است.

  1. سوئیت کوین Sweatcoin به شما پول می دهد تا راه بروید! شما باید برنامه را روی گوشی هوشمند خود نصب کنید و سپس می توانید برای به دست آوردن مقداری sweatcoin راه بروید. 1000 قدم 0.95 سویت کوین برای شما به ارمغان می آورد. زمانی که به حداقل آستانه رسیدید، می‌توانید sweatcoinهای خود را با پاداش‌های مختلف مبادله کنید. گزینه های پرداخت موجود شامل لباس ورزشی، برنامه های تناسب اندام، پول نقد PayPal، اپل واچ، آیفون و غیره است.
  2. رها کنید در اینجا راه دیگری برای به دست آوردن مقداری پول نقد وجود دارد. ابتدا باید برنامه Drop را دانلود کنید، یک حساب کاربری ایجاد کنید و کارت خود را پیوند دهید (5 دلار جایزه). شما اکنون آماده هستید که هنگام خرید در فروشگاه های مورد علاقه خود، شرکت در نظرسنجی، انجام بازی یا شرکت در پیشنهادات مختلف، شروع به کسب امتیاز کنید. شما باید حداقل 25000 امتیاز کسب کنید تا آنها را با کارت های هدیه در خرده فروشان مختلف مبادله کنید. شما می توانید امتیازات را برای کارت های هدیه در مضرب 5000 بازخرید کنید، بنابراین اگر 50000 امتیاز دارید، می توانید آن را با یک کارت هدیه 50 دلاری مبادله کنید. Drop که در سال 2017 راه اندازی شد، میلیون ها کاربر دارد که از این برنامه استفاده می کنند.
  3. بازی طولانی Long Game برای دستگاه های اندروید و iOS در دسترس است. تفاوت بین این برنامه و سایر برنامه ها این است که بازی هزینه دارد. این برنامه به مدت 30 روز رایگان است و در هفته اول، کاربران جدید می توانند سطح برتر برنامه (Diamond) را تجربه کنند. در 3 هفته آینده، کاربران سطح اولیه خدمات Teal را تجربه خواهند کرد. پس از پایان دوره آزمایشی رایگان، از کاربران 3 دلار در ماه برای ردیف Teal دریافت می‌شود یا می‌توانند با رعایت الزامات به سطوح طلایی یا الماسی 0 دلاری بپیوندند. این برنامه به کاربران خود برای عادت های پس انداز خوب از طریق سیستم سکه خود پاداش می دهد. هرچه پول بیشتری کنار بگذارید، تعداد سکه هایی که به دست می آورید بیشتر می شود. شما همچنین می توانید این سکه ها را با انجام چند بازی کوچک به دست آورید. سکه معادل بازی است و بازی برابر با پول. اپلیکیشن Long Game یک راه عالی برای کسب درآمد از طریق بازی است.
  4. گیم هاگ این یکی دیگر برای اضافه کردن به لیست برنامه هایی است که برای بازی کردن به شما پول می دهند. Gamehag یک وب سایت با جامعه گسترده ای از گیمرها است که به گیمرها دسترسی به بازی ها و پاداش ها را در ازای انجام وظایف ارائه می دهد. شما به ازای هر 500 جواهری که می توانید جمع آوری کنید، 1 تا 3 دلار به دست می آورید. این سایت چیزی به نام Soul Gems دارد که از آن برای مبادله جوایزی مانند کارت هدیه استفاده می کنید.
  5. سطح شانس مانند Lucktastic، این برنامه به شما کارت های خراش می دهد تا شانس برنده شدن پول و کارت های هدیه را داشته باشید. فقط در اندروید موجود است و پس از رسیدن به موجودی ده دلار یا بیشتر، می‌توانید آن را نقد کنید. برای دریافت جایزه نقدی باید یک حساب پی پال به حساب LuckyLevel خود متصل کنید. معمولاً برای بازخرید و دریافت کارت هدیه به حدود 10 میلیون سکه یا توکن نیاز دارید.
  6. Swagbucks LIVE این برنامه که برای دستگاه‌های اندروید و اپل در دسترس است، دانش شما را در ازای جوایز نقدی آزمایش می‌کند. این یک نمایش زنده بازی چیزهای بی اهمیت با تنها 10 سوال است و پیوستن به آن رایگان است. در هر بازی به شما یک فرصت داده می شود تا در صورت حذف شدن دوباره به آن ملحق شوید. این بازی ها حدود 10-15 دقیقه طول می کشند و اگر برنده شوید، 500 تا 1000 دلار را با سایر برندگان تقسیم می کنید! برخی از جوایز به صورت امتیاز SB (100 امتیاز SB = 1 دلار) به برندگان پرداخت می شود. این امتیازات SB برای کارت های هدیه یا پول نقد پی پال قابل بازخرید هستند.
  7. آی رازو اگر می‌خواهید با بازی کردن یا پاسخ دادن به نظرسنجی‌ها درآمد کسب کنید، iRazoo مکانی عالی برای شروع است. مانند سایرین، این سایت برای پاسخ به نظرسنجی ها، تماشای فیلم ها، بازی کردن و موارد دیگر به شما پول می دهد. وظایف روزانه به روز می شوند و اگر این برنامه را به دوستان خود ارجاع دهید، امتیاز بیشتری کسب می کنید. شما می توانید این امتیازها را به صورت نقدی از طریق PayPal یا کارت های هدیه بازخرید کنید. این وب سایت پاداش در سال 2007 تاسیس شد و برای کسب جوایز آنلاین بسیار محبوب است. از یک سیستم امتیاز برای پاداش دادن به شما برای فعالیت‌هایی که انجام داده‌اید استفاده می‌کند، و برای دریافت ۲۰ دلار از طریق PayPal به حداقل ۱۲۰۰۰ امتیاز نیاز دارید. برای دریافت کارت هدیه 5 دلاری حداقل 3000 امتیاز لازم است. بازی‌ها ممکن است حدود ۲۲ امتیاز در روز به شما بدهد. نظرسنجی های 10 تا 15 دقیقه ای حدود 600 امتیاز به شما می دهد و ارجاعات ممکن است بین 100 تا 500 امتیاز کسب کنند. می‌توانید از هر کجای دنیا به iRazoo بپیوندید، و این رایگان است.
  8. Coin Pop App این برنامه رایگان اندروید ممکن است شما را ثروتمند نکند، اما مقداری پول نقد اضافی به شما می دهد. این برنامه قانونی بیش از 5 میلیون بارگیری دارد. این برنامه، مانند اکثر برنامه های موجود، پول نقد یا پرداخت خود را از طریق PayPal به شما می دهد. اپلیکیشن کوین پاپ که یک برنامه جایزه رایگان است، برای دانلود و اجرای بازی های مختلف به کاربران خود پول پرداخت می کند. در مارس 2018 منتشر شد و پس از ثبت نام، 4444 سکه به عنوان جایزه دریافت می کنید. Coin Pop بازی‌های مختلفی را ارائه می‌کند و بر اساس جزئیات ثبت‌نام شما، که باید شامل سن و جنسیت شما باشد، این بازی‌ها را به بازی‌هایی که مناسب شما هستند محدود می‌کنند. همچنین می توانید دوستان خود را برای دریافت جوایز اضافی معرفی کنید. 4994 سکه معادل 50 ¢ USD است. وقتی پول نقد می کنید، این گزینه ها وجود دارد: • پی پال
  • بازی های استیم
  • آمازون
  • Uber • چیپوتل
  • عقاب آمریکایی
  • پلی استیشن

حداقل مبلغی که برای اینکه بتوانید پول نقد کنید 50¢ خواهد بود.

  1. موز در اینجا برنامه دیگری وجود دارد که در آن با بازی کردن و ارائه بازخورد درآمد کسب می کنید. توسعه دهندگان بازی از Bananatic برای تست بازی های خود و دریافت نقد استفاده می کنند. چرا به آن انجمن نمی‌پیوندید، برخی از بازی‌ها را مرور نمی‌کنید و پول دریافت نمی‌کنید؟ شما نباید انتظار داشته باشید که ثروتمند شوید زیرا ممکن است ماهیانه حدود 10 دلار درآمد داشته باشید. اما این یک شلوغی جانبی کوچک است که هنوز ممکن است برای شما جالب باشد. این یک گزینه قانونی است که در آن می‌توانید با جمع‌آوری «موز» که برای بازخرید پول نقد، کارت‌های هدیه و غیره استفاده می‌کنید، کارهایی را برای کسب درآمد انجام دهید. با تماشای ویدیوی آنها و ثبت نام، 50 موز و 500 موز اضافی دریافت می کنید، اگر اجازه اطلاع رسانی را بدهید. برای برداشت کارت اعتباری ویزا 5 دلاری به 2500 موز نیاز دارید. گزینه های پرداخت زیادی وجود دارد که می توانید از آنها استفاده کنید. موز مطمئناً یک گزینه مناسب است.

 

  1. خوش شانسی این برنامه نیز مانند بقیه، برای انجام انواع بازی ها به شما پول می دهد. این بازی متعلق به Jump Ramp Games است و در سال 2014 راه اندازی شد. Lucktastic (iOS یا Android) یک برنامه فقط تلفن همراه است که با دستگاه های Android و Apple کار می کند. رایج ترین راه برای برنده شدن جوایز در این برنامه، کشیدن کارت های خراش دیجیتال و ثبت نام در پیشنهادات برای به دست آوردن چند امتیاز جایزه است. این «هشتل جانبی آنلاین» کارت‌هایی را ارائه می‌کند که می‌توانید در عرض 30 ثانیه تکمیل کنید و می‌توانید روزانه چندین کارت را امتحان کنید. همچنین از شرکت در فعالیت های دیگر نیز درآمد کسب می کنید. در مورد پاداش های نقدی 3 گزینه پرداخت مختلف وجود دارد:
  • کارت های هدیه دیجیتال که شامل کارت های هدیه آمازون، کارت های هدیه رستوران و کارت های هدیه خرده فروشی می شود
  • چک های کاغذی
  • کارت های هدیه ویزا

شما می توانید با بازی حداقل یک کارت خراش روزانه یک جایزه پاداش روزانه دریافت کنید. این برنامه کاملا رایگان یک راه ساده برای کسب درآمد ارائه می دهد. توجه داشته باشید که Lucktastic فقط در ایالات متحده موجود است.

 

  1. بودل Boodle آخرین مورد در لیست خواهد بود. این برنامه رایگان به شما برای آزمایش برنامه ها و بازی های جدید پاداش می دهد. برای بازخرید کارت‌های هدیه از فروشگاه‌هایی مانند نایک، سکه‌های بودل به دست آورید. در اینجا روش هایی برای کسب سکه های بودل آورده شده است:
  • انجام بازی های محبوب موبایل
  • پاسخ به سوالات
  • تکمیل پیشنهادات ویژه
  • کشف معاملات
  • معرفی دوستان
  • گرفتن نظرسنجی روزانه

این هم راه دیگری برای کسب درآمد با تلاش اندک. اگرچه این برنامه فقط برای کاربران اندروید در دسترس است.

5 / 5. 21

🤔 پرسش های متداول کاربران

📢 آیا بازی هایی که با پول نقد بازی می کنید ایمن هستند؟

 در نهایت بستگی به سایتی دارد که از آن استفاده می کنید. حتماً تحقیقات پیشینه انجام دهید و تحصیل کرده بمانید. نظرات آنلاین یا وبلاگ‌های آنلاین را پیدا کنید که هر چیزی را در مورد بازی مورد نظر برای کسب درآمد بیان می‌کنند. می توانید از لیست نشان داده شده در بالا استفاده کنید و از آنجا انتخاب کنید. گزینه های متنوعی وجود دارد. مجدداً، قبل از اعتماد به سایتی که به شما پول می دهد، تحقیق خود را انجام دهید زیرا ممکن است شما را خراب کنند یا به طور کلی ممکن است ناامن باشند.

📢 چه برنامه هایی برای بازی کردن به شما پول واقعی می دهند؟

برنامه های زیادی وجود دارد که به شما کمک می کند پول واقعی کسب کنید. از آنجایی که این برنامه‌ها نرخ تبدیل متفاوتی دارند یا در فعالیت‌هایی که باید انجام دهید متفاوت هستند، انتخاب بهترین و رایگان برنامه دشوار است. اگر بخواهیم انتخاب کنیم که کدام سایت به شما کمک می کند بلافاصله پس از کسب درآمد پول دریافت کنید، پیشنهاد می کنم از برنامه ها یا وب سایت هایی مانند MyPoint یا Swagbucks استفاده کنید، زیرا می توانید بلافاصله پول نقد کنید. 

📢 آیا برنامه های بازی واقعاً به شما پول می دهند؟

این برنامه‌ها شما را ثروتمند نمی‌کنند و پول کافی برای ترک شغل روزانه‌تان را نخواهید داشت. اینکه چقدر پول نقد اضافی می توانید جمع آوری کنید به نحوه استفاده از برنامه ها، خرج کردن امتیازهایی که به دست می آورید و آنچه بازخرید می کنید بستگی دارد. ممکن است کمی طول بکشد، اما می‌توانید در کنار آن مقداری پول اضافی به دست آورید.

✍️ دیدگاه کاربران در رابطه با این مطلب

😍 شاید علاقه مند باشید...