ما رایج ترین چیزی که در فیلم‌ ها و سریال‌ های ترسناک مشاهده می‌کنیم، یک خانه‌ی ترسناک می باشد که بسیاری از اتفاقات در آن اتفاق می افتد. ولی آیا می ‌دانید که بعضی از همین خانه‌ ها دنیای واقعی وجود دارند؟ ترسناک ترین خانه های دنیا واقعا وجود دارند و حتی در ایران هم می شود خانه‌ای متروکه پیدا کرد که در آن اتفاقات عجیبی افتاده است. در این اینجا ما می خواهیم  چند خانه‌ی ترسناک در دنیا را به همه نشان دهیم و در مورد تاریخچه‌ای آن‌ها هم به شما توضیحاتی بدهیم.

تا کنون راجع به عقاید گذشتگان و پدربزرگ مادربزگ‌ها شنیده اید و قطعا شما هم داستان‌های قدیمی آن ها را شنیده اید. مخصوصا در مورد داستان‌ های وحشتناک در مورد خانه‌های متروکه و ترسناک‌ ترین مناطق مختلف دنیا. بیشتر اتفاق ها در این داستان‌ها این بوده که یک خون‌ آشام در خانه متروکه و مخوف زندگی می‌کرده و همه کسانی که بازدید می‌کنند را می‌خورد! اما آیا واقعا همچین صحبت‌هایی درست می باشند؟ نمی‌توان نظر قطعی داد . بعضی از مردم که فقط به دنبال ترساندن مردم هستند و شایعه‌های الکی می‌سازند تا مردم را بترسانند. اما خیلی از مردم واقعا قسم می‌خورند که با روح صحبت کره اند یا به گفته خودشان آن ها را با چشم خود دیده اند. شاید یک نفر توهم بزند، اما در برخی موارد ، هر کسی که به آن منطقه می رود، ارواح را خواهد دید. اینجا در مورد خانه‌هایی می گوییم که به گفته تقریبا همه مردم، تسخیر شده هستند.

قبل از این که شما را آشنا کنیم با ترسناک‌ ترین خانه‌ های دنیا، بد نیس که یک نگاهی هم به دنیای سینما بزنیم. فیلم‌ های ترسناک، همیشه موضوع داغی برای کارگردان‌های فیلم‌ های خراجی بوده است. خانه‌ های ترسناک هم از بیشترین مکان‌ های استفاده شده فیلمبرداری از فیلم‌ های ترسناک می باشند. و اکنون تعدادی از این فیلم‌ ها را معرفی می کنیم. سری احضار (The Conjuring)، ورونیکا (Veronica)، جن‌گیر (The Exorcist) و ارواح خبیثه (Poltergeist) تعدادی از فیلم‌ های معروف می باشند که مربوط به خانه‌های ترسناک هستند.

 

لیست ترسناک ترین خانه های دنیا:

خانخانه آدام توروگود

این خانه تسخیر شده می باشد که در سال 1920 در ایالت ویرجینیا ساخته شده است . صاحب این خانه ، یک تاجر و کشاورز در زمینه کشت تنباکو یعنی «آدام توروگود» بوده است.

مردم می گویند که در این خانه شبح وجود دارد . که یک زن و یک مرد انگار زن و شوهر هستند . طبق حرف هایی که گفته شده ، این زوج پوششی شبیه به مردمی که در قرن هجدهم زندگی می‌کردند دارند . شبح زن معمولا در حال حمل کردن شمعدان‌ دیده شده است و مرد از اتاقی به اتاق دیگر در حال رفت وآمد بوده است ، انگار داشته به دنبال چیزی می گشته. همچنین بازدیدکنندگان از این خانه ادعا دارند که با چشمان خودشان دیدن که وسایل خانه در حال جنب وجوش و افتادن هستند.

 

قلعه مانرسا

در سال ۱۸۹۲ قلعه ایی زیبا که از سبک قدیمی فرانسوی ها است، در ایالت واشینگتن ساخته شده است . در آن اوایل قرار بود که از این قلعه به عنوان هتل مورد استفاده قرار گیرد. اما اعضای خانواده‌ی مالک قلعه از این ایده که قعله آن ها به هتل تبدیل شود خوششان نیامد. بنابراین آن‌ها تصمیم گرفتند که خودشان در قلعه زندگی کنند.

اما علت اینکه این قلعه جزء خانه‌های ترسناک قرار گرفت چه بود ؟ مثل این که وسایل الکتریکی در این قلعه ، خود به خود روشن و خاموش می شدند ، و درهای خانه هم بی دلیل باز و بسته می شد . به گفته آن ها به نظر می آید که در طبقه سوم این قلعه بیشتر ازطبقه‌ها دیگر اتفاق های عجیبی می افتد . در این طبقه، در بسیاری از مواقع صدای راه رفتن به گوش می‌رسید . به گفته بعصی ها که ادعا می‌کنند در این قلعه شبح زنی را دیده‌اند که در تلاش است تا به سمت مردم برود و چیزهای مختلف را به سمت آن‌ها حرکت بدهد . همچنین گفته شده است که او معمولا در حمام آواز می‌خواند . که گویا شبح همسر این زن هم در خانه زندگی می کرده و بخش‌های همچون اتاق ناهارخوری را تسخیر کرده .

 

عمارت آن استارِت

در سال 1899 عمارتی زیبا که به سبک ویکتوریایی میباشد احداث شده است. این خانه توسط مردی به نام جرج، برای همسرش آن ساخته است. این دو زوج به خوبی و خوشی در این خانه زندگی می کردند و بعد از مرگشان هم این خانه در دست خاندانشان قرار گرفت.

اما به صحبت های انتشار داده شده که می‌گویند این خانه توسط همان زوج تسخیر شده است. و روح پرستاری که برای مراقبت کردن از پسرشان استخدام کرده بودند هم در این خانه بوده است ! روج جرج، آن و پرستار در جاهای مختلف این خانه دیده شده است. گویا این پرستار در بیشتر مواقع خوشحال می باشد اما نسبت به بعضی از افراد کمی پرخاشگر خواهد شد. از اتفاقاتی عجیبی که در این عمارت رخ داده است افتادن عکس از روی دیوار، ورق زدن کتاب‌ها و سرد شدن نقطه‌ای از خانه در مواقع خاص می باشد.

 

عمارت موریس جامل

این عمارت قدیمی در سال ۱۷۶۵ توسط یک افسر ارتش بریتانیایی در نیویورک ساخته شده که یکی از مهم‌ترین مکان‌ها در تحولات تاریخی آمریکا می باشد.  مردی در جنگ‌های انقلاب آمریکا نقش بسزایی داشته است. گفته می‌شود که در برهه‌ای از زمان ، جرج واشنگتن از این ملک به عنوان خانه اصلی خودش استفاده کرده ودر آنجا زندگی می کرده.

گفته شده است که این عمارت هم از خانه‌های تسخیر شده دنیا می باشد.  افرادی در این خانه دیده شده‌اند که مربوط به همان دوره انقلاب آمریکا بوده‌ است. و در حال حاضر زنده هم نمی باشند!  ظاهرا روح دیگر مالک این عمارت یعنی ایزا جامل به همراه دو همسرش هم در این خانه بوده اند.

این خانه تسخیر شده باعث کشته شدن دست کم ۲ نفر بوده!  یکی از آن افراد که در حال رد شدن از این خانه بوده ، ناگهان می بیند که سربازی از درون یک عکس در می‌آید و این فرد از شدت ترس بیهوش می شود و می‌میرد.  و فرد دیگر این عمارت که کشته شد هم با دیدن ارواح ، دچار سکته قلبی می‌ شود و در همان لحظه جانش را از دست داد . عمارت موریس جامل از خطرناک‌ترین خانه‌های ترسناک دنیا می باشد.

 

قلعه سوئر

این قلعه یکی از زیباترین قلعه ایالت کانزاس می باشد که در سال ۱۸۷۱ توسط مردی استرالیایی به نام آنتون سوئر ساخته می شود که از مشهورترین خانه‌های ترسناک در دنیا می باشد.  امروزه به مکانی تسخیر شده تبدیل شده است. در زمانی که برای اولین بار یک خانواده در این قلعه زندگی می‌کردند، اتفاقات بسیار ناگواری برایشان رخ داده است.  دو نفر در همین خانه خودکشی کردند ، اول دختری کوچک که در استخر این عمارت غرق و کشته شد و دومی مالک اصلی قلعه که در همین‌ جا کشته شد.

برخی مردم گفته اند که این خانه تسخیر شده و صداهای عجیب و ترسناکی از آنجا شنیده می شود . صدای خنده و گریه و ناله.  و درها به صورت خودجوش باز و بسته خواهند شد.  بعضی از بازدیدکنندگان گفته اند که در هنگام بازدید ، متوجه شدند که فردی در حال زل زدن به آنها می باشد و ناگهان ناپدید می‌شود.  گویا اشیاء مختلفی از این خانه به سمت مردم پرتاب می‌شود.

 

کاخ صورتی

این کاخ بر عکس  خانه‌های ترسناک تسخیر شده که در آن‌ها اتفاقات معمولا ترسناکی  رخ می‌داد ، این خانه بسیار آرام می باشد که می گویند روح یک مرد مهربان هم در آن زندگی می‌کند . که ظاهرا مربوط به قرن نوزدهم می باشد.  گویا این روح به صورت پنهانی به همسایه‌های خودش در مورد اتفاقات ناگواری که قرار است رخ بدهد خبر می‌رساند.

یکی از ساکنین گفته است که یک روز وقتی در حمام بوده ، این مرد در مقابل او ظاهر می‌شود و به او می گوید که دو نفر قرار است سنگی آجری به سمت اون پرتاب کنند. این فرد وقتی که از حمام بیرون می رود و دقیقا چند لحظه بعد ، دو نفر سنگی را به سمت خانه او پرتاب کردند یکی از دیگر از ساکنان هم گفته که این مرد ناگهان در آشپزخانه ظاهر شده است و به او گفته است یک آتش سوزی قرار است اتفاق بیفتد. این ساکن سریعا از آشپزخانه بیرون می رود و ناگهان می‌بیند که در خانه او آتش‌ سوزی رخ  داده.

 

مسافرخانه رام انگلستان

هتل تاریخی رام در انگلستان می باشد. که گمان می کنند این مسافرخانه محل دفن بت پرستان قرن دوازدهم بوده و  گفته شده که حداقل ۲۰ روح از دنیای ماورایی آن را تحت مدیریت دارند. روح بچه ها، روح کاهن اعظم و ارواح دیگر بت پرستان در سالن‌های این مسافرخانه سرگردان می باشند. دیده اند که مهمان‌ها بخاطر آزار این ارواح بارها با دیوانگی از پنجره‌ها به بیرون پریده اند تا از آنجا فرار کنند.

 

خانه لیزی بوردن، فال ریور ماساچوست

لیزی بوردن تبر را برداشت و به مادرش ۴۰ ضربه زد که بعد از آن ۴۱ ضربه به پدرش زد. این قتل عام در سال ۱۸۹۲ اتفاق افتاد. خانه زیبای آن‌ها به سبک نیوانگلند با ترکیب دوست‌داشتنی معماری ماساچوست جنایتی هولناک بود که داخل آن اتفاق افتاده. این خانه اکنون به موزه تبدیل شده و برای کسانی که آنقدر شجاع هستند که شب را بمانند ، تخت و صبحانه هم فراهم می سازند. اما مهمانان و صاحب این مکان گفته اند که افزایش جریان برق ، سایه‌های متحرک و کف‌هایی که وقتی کسی راه نمی‌رود هم تلق و تلوق می کنند.

 

مونته کریستو

در سال 1885 خانه مونته کریستو در روستایی به دست ویلیام ساخته  شده است . این خانه در سال های اخیر بهعنوان یک خانه جن زده در استرالیا می شناسند.  در سال 1963 این خانه که از ترسناک ترین خانه جهان می باشد به دست مالکانی سپرده مش شود  که تا زمان حال به دست آنها می باشد و در سال های اخیر آن را بازسازی کرده اند.

 

 ویلای جزیره کارلتون

این خانه در سال 1890  ساخته شده است و برای فردی ثروتمند در نیویورک ساخته شد این شخص اووکیف نام دارد جالب است بدانید چند روز قبل از اینکه این خانواده در این خانه اقامت کنند همسر اوکیف فوت کرد و پس از رفتن به آن خانه  در شب اول اوکیف بر اثر سکته قلبی فوت کرد. این خانه همچنان پابرجاست  ولی کسی حاضر به زندگی کردن و بازسازی کردن در آن نمی باشد به دلیل اینکه ترسناک ترین خانه جهان می باشد.

 

عمارت وودچستر

این خانه برعکس ظاهر بسیار کامل و زیبایی  در داخل چیزی شبیه به خانه  نمی باشد و در آن امکان اقامت و زندگی وجود  نخواهد داشت . در هنگام ساختن این خانه مالک آن فوت می کند و دیگرکسی به سمت ساخت این خانه ترسناک نمی رود به دلیل اتفاقاتی که افتاده است  این خانه  جزو ترسناک ترین خانه جهان می باشد.

 

 کارلین

این خانه در سال 1886 برای بچه های یتیم ساخته شد  و سپس به عنوان خانه ارتش نجات نام گرفت پس از چند سال 43 پسر بر اثر آتش سوزی در این خانه  جان باختند که عجیب ترین اتفاق شناخته شد. این خانه به دلیل  اتفاق های  پیش آمده جزو ترسناک ترین خانه جهان بشمار می رود. که حتی بسیاری از مردم  جرئت رد شدن از کنار این خانه را نداشته.

 

چوب سوخته

این خانه به دلیلشکل و شمایل عجیبی  کهدارد ، به ترسناک ترین خانه جهان مشهور می باشد . این خانه ترسناک به دلیل شکل سوخته و نامنظم آن برای بسیاری از افراد ترسناک و نا خوشایند می باشد . به دلیل ظاهر آن در شب، گفته  شده که  کسی  از کنار آن عبور نمی کند.

 

قله فرانکلین

این خانه که 30  اتاق دارد به خانه جن زده معروف می باشد. در این خانه گذرگاه های مخفی وجود دارد که بسیار پرپیچ و خم هستند  به همین دلیل  به ترسناک ترین خانه جهان مشهور می باشد. این خانه به دست خیلی ها سپرده شد اما به دلیل اتفاقاتی که  افتاده است امکان زندگی در آن نبود و این هم یکی از ترسناک ترین خانه جهان بشمار می رود.

 

 فانوس لندن

خانه ای که در وسط  دریا  است و در شرایط نامساعد دائما تکان می خورد این خانه نیز به همین دلایل از ترسناک ترین خانه جهان می باشد. در حال حاضر ترسناک ترین خانه جهان که همین خانه است متعلق به انجمن دریانوردی لندن می باشد.

 

5 / 5. 34

✍️ دیدگاه کاربران در رابطه با این مطلب

😍 شاید علاقه مند باشید...