در میس یونیورس 2023 چه گذشت؟ + عکس های مراسم دختر شایسته

📅 ارسال شده در ۲۹ دی ۱۴۰۱ - 💬 0 دیدگاه

مسابقات دختر شایسته جهان مسابقه ای هیجان انگیز برای تمام مردم دنیا با میلیارد ها ببینده!

شمارش معکوس برای شبی که زندگی یک مسابقه زیبایی را برای همیشه تغییر خواهد داد به پایان رسیده است! مردم در سراسر جهان گرد هم آمدند تا از مراسم (میس یونیورس) Miss Universe 2023 از نیواورلئان لذت ببرند. نمایندگان، خود را پس از یک ورودی پیروزمندانه معرفی کردند که در آن رژه ماردی گراس را شبیه سازی کردند در حالی که یک گروه موسیقی محلی موسیقی جاز پرهیاهو و پر جنب و جوش اجرا می کرد.

بیش از هشتاد کاندید به نمایندگی از کشورشان در طول هفتاد و یکمین مسابقه سالانه انتخاب دختر شایسته جهان که از Big Easy با میزبانان جدید و یک شبکه جدید آغاز شد، برای تاج برترین دوشیزه جهان رقابت کردند.

در نهایت کاندید ایالات متحده آمریکا به عنوان میس یونیورس 2023 انتخاب شد.

‏R’Bonney Gabriel به عنوان برنده هفتاد و یکمین مسابقه میس یونیورس شنبه شب در نیواورلئان معرفی شد.

در مقام دوم دوشیزه ونزوئلا آماندا دودامل قرار گرفت و پس از آن دوشیزه آندرینا مارتینز خانم جمهوری دومینیکن قرار گرفت.

گابریل اولین دوشیزه ایالات متحده است که در 10 سال گذشته برنده Miss Universe شد. آخرین دوشیزه ایالات متحده که تاج را از آن خود کرد، اولیویا کولپو در سال 2012 بود.

 

پاسخ گابریل به سوالات میس یونیورس

در آخرین مرحله سوال، از گابریل پرسیده شد که چگونه Miss Universe را به عنوان یک سازمان توانمند و مترقی نشان می دهد.

او گفت: “من از آن برای تبدیل شدن به یک رهبر تحول آفرین استفاده می کنم. من به عنوان یک طراح بسیار پرشور، 13 سال است که خیاطی می کنم، از مد به عنوان یک نیروی خوب استفاده می کنم. در صنعت خود، وقتی لباس هایم را می سازم، آلودگی را از طریق مواد بازیافتی کاهش می دهم. کلاس های خیاطی را به زنانی که از قاچاق انسان و خشونت خانگی جان سالم به در برده اند آموزش می دهم.”

او افزود: “و من این را می گویم زیرا سرمایه گذاری روی دیگران بسیار مهم است. در جامعه ما سرمایه گذاری کنید و از استعداد منحصر به فرد خود برای ایجاد تفاوت استفاده کنید. همه ما چیز خاصی داریم و وقتی آن دانه ها را در زندگی افراد دیگر می کاریم، آنها را تغییر می دهیم و از آن به عنوان وسیله ای برای تغییر استفاده می کنیم.”

در طول مسابقه، گابریل گفت که او همچنین امیدوار است که Miss Universe به زنان بالای 28 سال اجازه دهد تا در مسابقه شرکت کنند.

او در دور پنج سوال برتر گفت: “من 28 سال دارم و این بیشترین سن برای شرکت در مسابقه است. و من فکر می کنم این چیز زیبایی است.”

گابریل افزود: “نقل قول مورد علاقه من این است که «اگر الان نه، پس کی؟» چون به عنوان یک زن، من معتقدم سن ما را تعریف نمی کند. فردا مشخص نیست. دیروز وجود ندارد. اما اکنون مهم است. اکنون زمان آن فرا رسیده است که شما می توانید به دنبال آنچه می خواهید بروید.”

گابریل یک مدل، طراح مد و مربی خیاطی از هیوستون است که محیط زیست را در اولویت کار خود قرار می دهد. او پس از اخذ مدرک لیسانس در طراحی مد، خط تولید لباس های پایدار را راه اندازی کرد و از تکنیک های سازگار با محیط زیست در درس های خیاطی خود در Magpies & Peacocks، یک سازمان غیرانتفاعی که در آن کار می کند، استفاده کرد.

او همچنین اولین آمریکایی فیلیپینی است که برنده Miss USA شده است و طبق بیوگرافی Miss Universe او بعداً در Vogue Philippines به نمایش درآمد.

پیروزی گابریل در دختر شایسته جهانی 2023!

پیروزی گابریل به عنوان دوشیزه ایالات متحده زمانی که چندین شرکت کننده ادعا کردند که مسابقه به نفع او تقلب شده است، خبرساز شد.

گابریل به E! News گفت: “من صداقت زیادی دارم. می خواهم شفاف باشم و می خواهم همه بدانند که هیچ مزیت ناعادلانه ای وجود نداشته و هیچ چیز تقلب نشده است.”

 

4.8 / 5. 23

✍️ دیدگاه کاربران در رابطه با این مطلب

😍 شاید علاقه مند باشید...