در کنسرت دوالیپا چه می‌گذرد؟

📅 ارسال شده در ۱۶ مرداد ۱۴۰۱ - 💬 0 دیدگاه

لیپا خواننده‌ای ۲۴ ساله اهل بریتانیا است. او از خوانندگان معروف است. لیپا در لندن متولد شده‌است. حرفه او علاوه بر خوانندگی، ترانه سرا، مدل و طراح است.  او از سن ۱۴ سالگی حرفه خود را شروع کرده است. نام کوچک او دوا به معنی عشق است.  این روز ها شاهد اتفاق‌‌ عجیب و غریب در حواشی کنسرت دوالیپا در ترکیه او که بسیار هم مهیج است هستیم. در ادامه این مقاله به این موضوع می‌پردازیم.

فاجعه بزرگ و مهیج در کنسرت دوالیپا

اخیرا در یکی از ایالت‌های آمریکا  کنسرت دوالیپا برگزار شد. این کنسرت بسیار عجیب و فاجعه آور بود. در این کنسرت از وسایل آتش بازی استفاده شد که منجر به آتش سوزی شد و ۳ نفر مصدوم و مجروح شدند. این اتفاق باعث شد مردم حضار در کنسرت لحظات ترسناکی را در کنسرت تجربه کنند. علاوه بر آن‌ها لیپا نیز خود ترسید و متعجب شد.

کنسرت دوالیپای بریتانیایی در تورنتو کانادا برگزار شد و باعث ایجاد فاجعه‌ی بزرگ و ترسناکی شد. گویا همه چیز  در طول کنسرت و شروت مراسم خوب پیش می‌رفت اما در اواخر کنسرت در ایر کانادا سنتر، حضار شاهد وجود وسایل انفجاری و آتش‌زا بودند که منجر به آتش سوزی و ایجاد وحشت بین مردم شد. گویا این مواد بدون اجازه تماشاگران به کنسرت آورده شده بود و موجب انفجار شد. و باعث خبرداری سریع پلیس تورنتو شد. در حالی که آن‌هارا بسیار وحشت زده کرده بود. دقایقی بعد پلیس اعلام کرد سه نفر مجروح شدند و این حادثه کشته نداده است.

در ویدیو‌های دیده شده در شبکه‌هایی مثل اینستاگرام، گوگل و سایر شبکات، عده‌ای مشغول فرار کردن هستند. گویا این موضوع لیپا را آزرده کرده بود که باعث شد او خطاب به طرفدارانش بگوید: داشتن فضایی امن با امنیت در کنسرت همیشه اولویت اول من بوده‌است. من هم مانند شما و به اندازه طرفداران شوکه و متعجب شده‌ام. گویا این اتفاقی باور نکردنی است. اگر ترسیده هستید و مورد ناامنی قرار گرفتید من بسیار متاسف و آزرده‌ام و از طرفدارانش بسیار عذر خواهی کرد.

در شرکتی که این کنسرت را برگزار کرده ‌است بیانیه‌ای به این شرح داده است: این وسایل اتش زا به طور غیر مجاز و  غیر قانونی و بدون اجازه به کنسرت وارد شده‌اند. ما همیشه امنیت را در کنسرت برقرار کرده‌ایم مانند سالن‌های که در آمریکای شمالی قرار دارد. او ادامه داد: ما با کمک پلیس تورنتو حتما این موضوع را بررسی و نتایج را پیگیری می‌کنیم..

 

شرط‌ های عجیب دوالیپا در کنسرتی که در ترکیه داشت

لیپا شرط‌ های عجیب و غریبی برای اجرای کنسرتی که ماه اوگست در ترکیه گذاشته است. این شروط توسط روزنامه حریت ترکیه بیان شده‌اند. خبرنگاران چنین خبر می‌دهند که او شرط گذاشته قبل از اجرا باید برای او کباب ترکی و دوغ بیاورند!

از دیگر شروط عجیب لیپا این است که باید مکانی که حضور دارد از گل‌های متفاوتی تزئین شود و برایش عسل مانوکای که گران‌ترین و با ارزش‌ترین عسل  است بیاورند. او شرط گذاشته که  مقادیر زیادی کیک خانگی تهیه شود و در پختش از نمک دریا استفاده کنند.  دوالیپا به گفته خودش به دلیل اهمیت زیادی که به نظافت و بهداشت می‌دهد درخواست کرده که ۵۰ حوله و ۵۰ تن پوش برایش بیاورند تا نظافت حفظ شود و آب نارگیل و شکلات تلخ سفارش داده‌ است زیرا مصرف این دو خوراکی را در پیش از برگزاری کنسرت ضروری می‌داند و می‌گوید باعث افزایش انرژی و شادی می‌شود. از دیگر شرط‌های بسیار عجیب و غریب لیپا پوشاندن هتلی که در آن استراحت می‌کند از آینه است. لیپا می‌گوید که به نور سفید حساسیت دارد و چشم‌هایش آسیب می‌بیند.  نباید در صحنه کنسرت از این نور استفاده شود.

دوالیپا خواننده مشهور و معروف هر روز با حواشی و اتفاقات عجیب‌ شناخته‌تر از قبل‌ می‌شود و پیشرفت می‌کند.

5 / 5. 1

✍️ دیدگاه کاربران در رابطه با این مطلب

😍 شاید علاقه مند باشید...